• E88

Tempar/Fertility friend

Hej! Nu har vi tänkt försöka oss på ett syskon:) Har tidigare använt mig av appen P- tracker som säger att man har ÄL 14dgr efter första mensdagen. Nu när jag läst på om tempmetoden inser jag att så inte alltid är fallet. Började tempa 27/8 och P-tracker tror att jag skulle ha ÄL 31/8 förstår att man måste börja tempkurvan 1:a mensdagen men jag kunde inte vänta :P. Nu går jag och kännerefter och letar gravvsymtom, blir knäpp!! Vad tror ni finns det hopp? BIM -5 idag.

• E88

Idag gick tempen upp igen fast än det var 1h tidigare än vanligt. BIM -4 idag så tog ett test CB digital men det visade såklart inget tydligen bara 55% chans att man ser på BIM -4 :P känner på mig att jag kommer bli testoman, har inget tålamod :P

• E88

Jaja jag får väll vänta då :P vad använder ni för termometer? Vill helst inte ha någon som piper då jag är rädd att väcka sonen. Använder ni ÄL-test? Vilka isf? :)

• E88

Jaha så kom lingonveckan. Men nu är jag taggad ska köpa ÄL-test, ny termometer och någon ny leksak kanske ;) kan bli rätt intensivt tänker jag :P hur brukar tempen bete sig precis innan äl kommer?

• E88

Hur går det för er flickor? Nu har jag fått hem en ny temp och ÄL-test :) när i cyklen brukar ni ta ÄL-test?

• E88

När får man upp det röda krysset på diagrammet över tempen?

• E88

Brukar era ÄLtester visa + i flera dagar? Mitt har visar + i fyra dagar nu?

• E88

Ser ju bra ut då Zora, håller tummarna :)

Har inte skrivit in mina ÄL-tester så får se när ff skriver ÄL. När tror ni jag hade ÄL? :)

• E88

Zora det ser ju lovade ut, ni fick ju till det bra med :) hoppas hoppas

Plopp76 stort grattis :)

Själv inväntar jag nog mensen, blä känns som jag aldrig kommer bli gravid :(

• E88

Jag har inte satt ut mina ÄL-tester för ville se när ff satte ÄL enbart efter tempen. När jag satte ut dem ser det ut så här. (Se bild)

Tar tempen samma tid varje dag så konstigt att den hoppar så, kanske får börja ta vaginalt? Sover nog ofta med öppen mun och det kan väll påverka?

Svar på tråden Tempar/Fertility friend