Tempar/Fertility friend
Hej! Jag tempar för första månaden nu ( har försökt få barn i drygt 2 år). Min kurva ser inte alls ut som andra jag ser.. Någon som kan ge lite input?
Hej! Jag tempar för första månaden nu ( har försökt få barn i drygt 2 år). Min kurva ser inte alls ut som andra jag ser.. Någon som kan ge lite input?
Jo, det har skiftat mellan ca 6-8 på morgonen. Är det jättenoga med att hålla en exakt tid? Jag räknade bort en där jag sov till nästan 12, då fick jag en sån där plötslig topp. Men jag har kollat runt och jämfört kurvor och har inte sett en enda som liknar min. Känns lite konstigt.
Håller tummarna för att det betyder bebis!!
Men oj, av någon anledning syntes inte sista sidan när jag läste innan. Svarade på gammalt inlägg.
Idag fick jag spotting på dag 13, men tempen har inte sjunkit. Är det "normalt"?
Alltså med rött blod, så mensen lär komna om mån dag. Min kropp har gjort så i några år. Har inte hänt då jag blivit gravid (2mf) så jag är säker på att det är mens på g och inte graviditet.
Men alltså. Är det normalt att tempen sjunker flera dagar innan mens? Jag brukar ha spottings från typ bim-4, men inte det minsta. Har negativa gravtester och tempen sjönk ju drastiskt för 3 dagar sen.
Jag var sjuk där förresten, när den steg upp mot 38!
Haha det var ju ändå lite skönt att det inte bara var jag som tyckte den var konstig
På vilket vis? Tar gärna input, har bara tempat sen förra månaden.