Tjogge skrev 2014-02-19 11:37:38 följande:
Usch börjar bli nervös, känner efter hela tiden. Bim till helgen.. Tempen idag sjönk från 37.2 till 36.8 m jag trot att det berodde på att maken min kom å lade sig bredvid mig när jag hade tempen igång samt att jag sa ngt till honom m tempen i munnen. Tog 2 st nya temp direkt efter för å dubbelchecka o då visade den 37.1 och 37.2 vilket stämmer mkt bra m veckans övriga temp. Tror ni att jag fick en tillförlitlig temp idag? Börjar bli grymt nervös inför helgen m tanke på dagens temp. Vet att jag kan få svar imorgon m den kommande tempen, m hade behövt vägledning o lugnande idag :S
nervöst!
min temp ligger aldrig jämnt utan rör sig upp och ner 0,2 eller 0,3 även efter äl. Så jag har inget bra svar på din fråga men eftersom du fick ett högre resultat direkt efteråt så hade iaf jag gått på det.
Däremot brukar inte min temp gå under 36,8 efter äl så jag vet inte vad som händer. Kanske hade jag inte äl ändå, fast jag kände att tappen var öppen i helgen och det har jag aldrig känt förut. Men i måndags störtdök den till 36,6 igen, Känner mig frustrerad och förvirrad..
här är mina tempningar från förmodad äl tills idag
36,4 torsdag
36,5 fredag
36,7 lördag
36,9 söndag
36,6 måndag
37.1 tisdag
36.7 onsdag