Tempar/Fertility friend
Någon som kan tyda/säga ngt om min kurva? Är den bra eller dålig inför ev. Graviditet?
Någon som kan tyda/säga ngt om min kurva? Är den bra eller dålig inför ev. Graviditet?
Charlie40: Jag tycker kurvan ser bra ut. Nu är det bara att fortsätta hålla tummarna för att du fortsätter att ligga på höga tempar fram till ett plus!
Men är det inte bättre att du sätter ut ditt positiva äl-test under "OPK" (Ovulation Predictor Kit) istället för under "Fern" (Saliva Microscope/Ferning Tests) om du nu inte gjort ett salivtest? För då kan du skriva dit - eller + om dina test var negativa eller positiva.
Kan ngt temp proffs läsa ut ngt av denna?
Kan ngt temp proffs läsa ut ngt av denna?
Charlie:
Jag tycker din kurva ser helt normal ut. Du har ju inte kommit så långt från ÄL ännu att man kan veta nåt om ev graviditet. Hur lång lutealfas brukar du ha?
Kurvan ändras inte om du korrigerar tiden, men du får fyllda punkter ist för ringar.
Implantationsdipp?
Blir det sänkning i morgon så är det väl kört?
Har börjat testa men helt negativt kan inte ens se ett spök eller skugga. Bim-4 idag.
Är det ngn som fått helt negativt på bim-4 men plussat sen?
Hade äl 26 dec men FF sätter ut 30?? Annars är det väl en trifalisk kurva? Neg test imorse. Hoppas så att tempen håller sig uppe.