• Charlie40

Tempar/Fertility friend

Någon som kan tyda/säga ngt om min kurva? Är den bra eller dålig inför ev. Graviditet?

• Charlie40
    Charlie40 skrev 2014-01-22 11:36:15 följande:

Någon som kan tyda/säga ngt om min kurva? Är den bra eller dålig inför ev. Graviditet? phpFWbRv308173.jpg

Kan tillägga att jag hade pos äl-test dag 14 12 januari.
  • Charlie40
    Iskristall skrev 2014-01-22 12:03:36 följande:

Charlie40: Jag tycker kurvan ser bra ut. Nu är det bara att fortsätta hålla tummarna för att du fortsätter att ligga på höga tempar fram till ett plus!
    Men är det inte bättre att du sätter ut ditt positiva äl-test under "OPK" (Ovulation Predictor Kit) istället för under "Fern" (Saliva Microscope/Ferning Tests) om du nu inte gjort ett salivtest? För då kan du skriva dit - eller + om dina test var negativa eller positiva.

Hi hi såklart jag måste gjort fel :) tack för feedback
  • Charlie40
    Lantlollan skrev 2014-01-22 12:34:44 följande:

Tycker också att din kurva ser högst normal/bra ut! På FF kan man ju också jämföra sin kurva med andras och filtrera på olika sätt!
    Det måste jag kika på, har endast på iphone och det kanske är lättare vid dator? Stämmer det att man ska kunna se när ägget fäste?
  • Charlie40
    Zora skrev 2014-11-17 07:04:45 följande:
    Grattis!!!! Vad roligt smile1.gif
    Grattis! Men din temp sjönk ganska mycket i slutet ? Det finns hopp ändå alltså ;) min sjönk nu på dag 24 brukar inte sjunka fören två dagar in på mens?
  • Charlie40
    Charlie40 skrev 2014-11-16 21:17:54 följande:

Kan ngt temp proffs läsa ut ngt av denna? phpcOzCMU90783.jpg

Puffar denna!
  • Charlie40
    blackpeach skrev 2014-11-17 18:44:14 följande:
    Mkt lik min kurva!
    Nej jag tar innan jag kliver upp senast 7 på morgonen. Det kan vara att jag inte kommit ihåg att ändra tiden om jag skrivit in senare i FF bara. Om jag ändrar det ändras diagrammet då tro?
  • Charlie40
    Snobi skrev 2014-11-17 18:00:50 följande:
    Jag är verkligen inget proffs, men ser iaf att du verkar ha bytt temptid efter äl? Det kan ju påverka en del har jag märkt.
    Nej jag tar innan jag kliver upp senast 7 på morgonen. Det kan vara att jag inte kommit ihåg att ändra tiden om jag skrivit in senare i FF bara. Om jag ändrar det ändras diagrammet då tro?
  • Charlie40
    Reflexen skrev 2014-11-17 20:12:11 följande:

Charlie:

Jag tycker din kurva ser helt normal ut. smile1.gif Du har ju inte kommit så långt från ÄL ännu att man kan veta nåt om ev graviditet. Hur lång lutealfas brukar du ha?

Kurvan ändras inte om du korrigerar tiden, men du får fyllda punkter ist för ringar.

Ok tack, bim-3 idag. Har tidigare plussat då så känns hopplöst. Har oftast en cykel som en klocka. 28 dagar. Lutealfas 14 dagar.
  • Charlie40
    Zora skrev 2014-11-19 10:07:24 följande:
    Det enda jag kan utläsa är att Äl högst sannolikt var där FF satt den och att du bör testa pos eller få mens imorgon el fredag (om du inte har kortare el längre luthealfas förstås) smile1.gif
    Tempen var 36.8 i morse och negativt på testlagrets. Så blir nog inget denna månad :(
  • Charlie40
    Zora skrev 2014-11-19 11:59:52 följande:
    Trist smile4.gif men tänk på att det inte är 100% säkert att testa innan Bim även om vissa kan få svaga positiva test tidigt. Håller tummarna att ingen mens dyker upp.
    Jo men jag har plussat bim-2 innan iofs med cb digitalt. Men tempdippen gör att det känns som att det är kört. Hoppet är det sista som lämnar människan så jag får väl leva efter det. Tack för pepp :)
  • Charlie40

Blir det sänkning i morgon så är det väl kört?

Har börjat testa men helt negativt kan inte ens se ett spök eller skugga. Bim-4 idag.

Är det ngn som fått helt negativt på bim-4 men plussat sen?

• Charlie40

Hade äl 26 dec men FF sätter ut 30?? Annars är det väl en trifalisk kurva? Neg test imorse. Hoppas så att tempen håller sig uppe.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend