• Sweetie

Tempar/Fertility friend

Hej hej... hoppar in här.. 

Har tempat en cykel och är idag på DPO 9! 
    Tempen ligger ovanför coverline så att so far so good! Solig

Jag började även smörja med progesterall kräm i förrgår... så vi får se vad som sker... 

Kram på er

(¯`°?.¸ ღ ♥ Min familj är min rikedom ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Sweetie

Jag köpte progesterall för att öka min lutealfas samt att jag haft några tidiga mf och skulle det ta sig så kan det kanske hjälpa till på traven så att kroppen inte stöter ut det pga låg progesteronhalt, samt för att lindra min pms.  :D Så en massa goda ting i en liten tub mao. Solig

• Sweetie

Första gången jag använder den. Fick den inte förrens i tisdags. Så jag har inte så mycket och säga om den just nu.

Jag är ju rätt ny på FF men en som är rutinerad och säger att sålänge jag ligger över coverline så är det bra. Fick en dipp under coverline för 3 dagar sedan... 7dagar efter äl....så man hoooooppas på att det va ett ägg som fäste... och sen så upp igen över coverline. 

Hade varit så jävla kul om det tagit sig denna månaden då vi verkligen fick till det innan äl så bra! 

• Sweetie
    Iskristall skrev 2014-01-10 11:43:41 följande:
    Aha ja, då låter de toppen. Du får uppdatera om du får några effekter av krämen! Så hoppas vi på ett plus som stannar kvar!
    Tackar!! Ja hoppas det iaf! Solig
  • Sweetie

Hej... BIM idag... Plussade i förrgår på morgonen... Sen fick jag lite rostbruna flytningar förrgår kväll och igår kom syndafloden och tempen sjönk från 36.8 till 36.4! 

Så trots progesterallkräm, 40 mg om dagen, så kom syndafloden innan BIM.

Min cykel har varit fucked up sedan mitt mf i september.  Lutealfasen minskar hela tiden och jag blir knäpp!! 

Så nu tänkte jag ringa och boka tid för en koll och kolla upp mig lite... 

KRam på er

Svar på tråden Tempar/Fertility friend