Inlägg från: flickvän |Visa alla inlägg
  • flickvän

Julklappsgeneratorn!

Åh, precis vad jag behövde! Snälla hjälp, vad ska jag köpa till min pojkvän?! Vi har varit tillsammans "på riktigt" i drygt en månad, dejtat sedan juni-juli och känt varandra sedan typ april. Han har ALLT. Han älskar TV-spel men både jobbar med det och är extremt passionerad, så han har redan alla spel han vill ha. Han har precis köpt en ny lägenhet så det är mycket "småsaker" som behövs (typ vitlökspress, decilitermått etc.) men det känns inte så kul. Han är en väldigt "enkel" person annars och inte mycket för saker. Jag har funderat på en upplevelse, men tror jag skulle gilla det mer än han och det blir ju lite fel. Några tips?

• flickvän

Oh, en jättebra sak till alla julklappsspel som verkligen passar alla vuxna är resenecessärer! Jag fick en sådan i ett julklappsspel och det var det mest eftertraktade bytet (ja, i vår släkt får alla lotta och sedan får man ändå byta med den man vill...haha).

• flickvän
    Mli 014 skrev 2013-12-09 12:55:48 följande:
    ja det är faktiskt en bra idé! du får vara min sidekick idag =) Flört
    Med glädje! Åtminstone i två timmar till, sedan är arbetsdagen slut (japp, det är lugnt som i graven här!).
Svar på tråden Julklappsgeneratorn!