Inlägg från: Anonym (Fastlåst) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fastlåst)

    Jag bär kukbur! Fråga vad du vill!

    Ja, det är precis som det låter. Kuken är inburad. Fråga på!

  • Svar på tråden Jag bär kukbur! Fråga vad du vill!
  • Anonym (Fastlåst)
    Digestive skrev 2013-12-08 06:32:32 följande:
    Somnar den om buren täcks över med en filt?

    Aldrig provat! Får testa nån gång.
  • Anonym (Fastlåst)
    Digestive skrev 2013-12-08 20:54:36 följande:

    Hehe..

    Tråkigt att ingen frågar någonting. Får väl bidra och lite mer serisöt då!

    Hur går det rent praktiskt med att ta på och ha på kläder? Framträder buren mycket under kläderna?
    Man bygger ihop den. Lite grann som lego. Den består av en plastring som fästs runt roten, den ringen går att bygga vidare på till hela könet sitter fast.
    Nej, det framträder inte alls.
  • Anonym (Fastlåst)
    riboflavin skrev 2013-12-08 20:56:54 följande:
    Av vilken anledning bär du kukbur?

    Vad får du ut av att bära kukbur?

    Vilken modell av kukbur bär du?

    Vad kostade din kukbur?

    Jag fascineras något oerhört av ordet som ni kanske märker, måste nog skriva det en gång till...kukbur...
    Jag bär den för att det ska vara omöjligt att onanera medan sambon är borta. Det är på sätt och vis en del av dominansen i vårt förhållande.

    Förutom att det är ruskigt skönt när jag ändå får komma till så förstärker den min undergivenhet och ger iom det mer spänning åt leken.

    Cb3000

    Oj, minns inte riktigt... ca 700kr?
  • Anonym (Fastlåst)
    Cherry Cupcake skrev 2013-12-08 21:06:32 följande:
    har du en bild på hur en kukbur ser ut? behöver inte vara en kuk i buren på bilden.


    Det finns alla möjliga sorter inklusive de av metal. Dock har jag modellen som är den vänstra av de två främre.

  • Anonym (Fastlåst)
    Anonym (poängen) skrev 2013-12-09 01:14:06 följande:
    Vad är poängen ? Svårt att tro att det där skulle vara bekvämt. Snarare otympligt.
    Det är inte särskillt obekvämt heller. Annat än när man får en okontrollerad erektion... det går helt enkelt inte och det kan kännas smått obehagligt.

    Vitsen är att den ska användas som en del i ett dominansförhållande. Varför och hur den används beror väl på hur folk leker. I mitt förhållande används det som en fysisk säkerhet för att jag ska hålla på mig åt min sambo.
  • Anonym (Fastlåst)
    Anonym (apansson) skrev 2013-12-09 01:26:15 följande:

    min första tanke som dök upp var: vafan?? 


    känns det inte obekvämt att använda? måste vara jobbigt att behöva ta av varje gång du ska kissa


    Den är inte obekväm att ha på när den väl är på även om det är lite bökigt att få den att sitta som den ska.
    Att ta av den självmant är inte alltid möjligt eftersom min sambo har nyckeln. Som tur är behövs den inte tas av för att man ska kunna tömma blåsan. Den har ett avlångt hål i slutet av tuben där själva kuken ligger genom vilket urinet kan passera helt ohindrat.
  • Anonym (Fastlåst)
    Cherry Cupcake skrev 2013-12-09 09:49:17 följande:
    så anledningen at du har den på är att du har problem att vara trogen?

    Nej, jag har inga problem att vara trogen. Att hålla på mig syftar på att inte onanera.
  • Anonym (Fastlåst)
    Anonym (Öh) skrev 2013-12-09 02:55:17 följande:
    Duschar du med den? hur går det till att hålla kuken ren när den är i vägen när man ska åt förhuden och grejer?

    Jag får ta av den i samband med hygien.
  • Anonym (Fastlåst)
    Cherry Cupcake skrev 2013-12-09 13:22:21 följande:
    aha!
    har du alltid på dig den?
    syns den inte genom byxorna?
    vad händer om du ska flyga och går igenom tullen med den på?
    Nej inte alltid. Vid tillfällen som kan innebära nakenhet när man går till badhuset och exempelvis badar bastu vore det ganska olägligt och som du säger går det inte att passera metaldetektorn eftersom låset är av metal.

    Nej och ja, det syns inte vad det är och även de som känner mig väl måste titta en gång till för att se nån skillnad men det ser om något ut som att jag är mer välutrustad.
  • Anonym (Fastlåst)
    lillem4n skrev 2014-01-18 00:59:40 följande:
    Jag har kort-varianten av den buren du har (CB6000S). Efter ett par försöksomgångar har sambon fastnat för idén ordentligt, då jag blir betydligt mycket mer angelägen om henne när jag är inlåst i den. :) Det var lite drygt två veckor sedan jag fick "komma till" nu och frustrationen vet inga gränser. Hon verkar gilla det dock, så vi får väl se hur länge det pågår. Hon får ju sitt på andra sätt om man säger så. Om du är helt slak när du dushar går det dock utmärkt att få in ordentligt med tvål och vatten överallt utan att ta av den. Enda anledningen att ta av den är om man ska raka sig.

    Nej tyvärr så funkar det inte för mig. Jag fyller ut buren väl och behöver ofta glidmedel för att få in den i anordningen.
  • Anonym (Fastlåst)
    Anonym (fnyfniken) skrev 2014-03-05 13:22:03 följande:
    En sån här tråd är ju verkligen helt värdelös utan bilder...

    Finns bilder i ett inlägg på förre sidan. Dock bara på burar i sig.
  • Anonym (Fastlåst)
    Anonym (Släpp kuken fri) skrev 2014-03-05 14:03:15 följande:
    Matar du den klokt och så nu då? Jävla kukplågare!

    Kukar äter inte. De drar om något näring från kroppen som vilken lem som helst... Menar du att du proppar din med mat? DET låter som plågeri.
  • Anonym (Fastlåst)
    Anonym (fnyfniken) skrev 2014-03-05 14:08:33 följande:
    Det fetade: Detta är ju bara viktigt om ni håller på med tre-fyrkanter eller gruppsex eller swinging.

    Jepp! ;)
  • Anonym (Fastlåst)
    Anonym (fnyfniken) skrev 2014-03-05 17:36:41 följande:
    Det är så ni gör alltså? Får du se andra ha sex med din tjej/fru? Utan att komma till själv?

    Det händer, när det är på det sättet vi leker men oftast är det ett nöje vi delar.
  • Anonym (Fastlåst)
    Blyg hemma trans skrev 2024-02-27 07:51:57 följande:

    Märker du någon storleks skillnad på snoppen 


    Nä. Å andra sidan har det blivit svårare att få erektion men det kan också bero på andra saker.
Svar på tråden Jag bär kukbur! Fråga vad du vill!