• Anonym (Jodå)

Kroppen bara jävlas med mig! Någon mer?

Min mens började flippa förra året,men jag skyller på åldern trots att 43 är lite väl ungt och jag haft helt regelbunden mens alla år innan. Men visst kan man bli tokig ändå,man vet inte om man haft äl eller när eller när mensen behagar komma. Nu har vi gett upp och gjort ED istället! Drömmer

• Anonym (Jodå)
    Anonym (så trött på allt) skrev 2013-12-07 21:10:54 följande:

Har gjort ED också, men inte lyckats. I mitt fall kan jag inte skylla på åldern kan jag tycka, utan tror det är de förbaskade hormonerna som ställer till det. Kan omöjligt vara bra för kroppen att ta alla dessa konstgjorda hormoner. :/

Hur står du ut när kroppen bråkar? Eller är jag kanske ensam om att gå omkring med mensvärk och PMS från "BIM" till dess att mensen kommer...?!

Står ut...? Ja,vad är valet liksom? Har man stått ut med allt annat jäkelskap får man ju stå ut nu med. Men vi var ju inställda på ED redan när det började flippa ur så då kändes det lite bättre-vi hade ju en annan utväg s.a.s. Min kropp är helt nollad när mensen inte kommer så det är mest psykiskt jobbigt att inget veta. Mest arg över att det ballade ur så fort efter så perfekta cykler jämt! Utan äl= ingen chans ö.h.t ju!

Nä,andra har också klagat på dumma cykler efter massa hormoner så bra i längden kanske det inte är. P-piller och sån skit är ju inte heller bra så naturell är ju bäst-om man kan vilket vi ju inte gör tyvärr...

Testat munkpeppar mot pms:en? Tycker jag funkar bra faktiskt.
Svar på tråden Kroppen bara jävlas med mig! Någon mer?