Krämpor i vecka 38
Tänkte dela med mig av mina krämpor nu mot slutet av min första grav. Vill gärna jämför med er andra hur ni har det som är i ungefär samma vecka. Även om alla har det olika så är det kul att höra andras historier. :)
Är i vecka 37+5 för att va exakt. Har varit småtrött största delen av min grav. Fram tills för en vecka sen var jag pigg igen och gjorde massa om dagarna. Nu har det totalvänt och jag är trött hela tiden. Orkade knappt gå upp för trappan från källaren idag. Jag har mått lite illa nån dag nu sista veckan. Händer och fötter har varit svullna länge men nu är det mycket mer och det trycker på speciellt i händerna. Har mest sammandragningar när jag rör på mig, annars nästan inga och inga som känns när jag är sittandes. Har börjat få lite lite ont där nere men inget som stör. Har ont i höft/bäcken och även i resterande rygg ibland. På nätterna får jag väldigt ont i benen ner till över fötterna.
Låter mycket när det kommer i text, men jag har säkert glömt nån krämpa jag har.
Vill hemskt gärna ha vår lilla bebis nu bums. Men jag har ju knappt sammandragningar ens.
Hur är det för er i/runt vecka 38, känner ni av förvärkar osv? Vad har ni för krämpor?