• Miniya

Mammor i Växjö med BF sommaren eller hösten 2014

Hej hej Har precis hittat hit :) Jag och min sambo väntar vår första barn Bf 19 juni, så v27 nu. Roligt att se att det är fler som ska bli föräldrar nu i sommar :) Ganska ny inflyttade till Växjö också.

• Miniya
    såjävlaneggo skrev 2014-03-17 19:23:14 följande:
    Hej vad kul! Vi är i v 25 och har också flyttat hit ganska nyligen, vad roligt! :) vart kommer ni ifrån innan då?? :)

Hej, vi bodde tidigare i Halmstad :) vart kommer ni i från ? :)
  • Miniya
    Midsommarnattsdröm skrev 2014-03-18 02:21:30 följande:
    Hej på er nya och gamla! Tänkte bara berätta att lillkillen "tittade ut" i fredags 14/3! Rätt enkel förlossning, blev vaginalt. Jävlar i min låda vad ont det gör att föda barn dock, epiduralen var mkt välbehövlig. Vi kom hem i söndags och försöker nu balansera liten med trotsig tvååring - fullt upp här med andra ord... Hoppas ni alla mår bra! Kram på er

Grattis !! Skönt att det gick bra.
  • Miniya
    sweetnos skrev 2014-03-18 09:21:23 följande:
    Hej Hej, jag tänkte hoppa in här hos er jag bor i Åseda utanför Växjö och är i vecka 26 så min BF är 1 Juli, har varit på RUL och fått veta att vi ska få en liten pojke  är superglad i våran lilla pojke och ser fram emot sommaren!!!!

Välkommen hit, och grattis till en liten pojk :)
  • Miniya

Väntar första barnet som skall bli en liten tös :) Bor i hus i Braås , bott i Växjö i snart 3 år. Är i vecka 27 nu 28 på fredag, har varit väldigt skonad inget illamående alls, va trött i början men sen fick jag gravid nästäppa i början av december som verkar hålla i sig.. Annars har det gått bra, börjar känna lite foglossningar nu i svanskotan .. Skall bara jobba 8,5 vecka till senator jag semester först.. Börjat shoppa en hel del nu, barnvagn klar, babyskydd klart, en del kläder klara. Sambon håller på med barnkammaren.

• Miniya
    Miniya skrev 2014-03-18 19:42:43 följande:
    Väntar första barnet som skall bli en liten tös :) Bor i hus i Braås , bott i Växjö i snart 3 år. Är i vecka 27 nu 28 på fredag, har varit väldigt skonad inget illamående alls, va trött i början men sen fick jag gravid nästäppa i början av december som verkar hålla i sig.. Annars har det gått bra, börjar känna lite foglossningar nu i svanskotan .. Skall bara jobba 8,5 vecka till senator jag semester först.. Börjat shoppa en hel del nu, barnvagn klar, babyskydd klart, en del kläder klara. Sambon håller på med barnkammaren.

Glömde skriva Bf 19juni
  • Miniya

Uppdaterar mig här :) fick en liten flicka Nellie, 5juni 2v innan bf :)

Njuter av varje minut med vår familj :)

• Miniya
    såjävlaneggo skrev 2014-08-18 18:55:06 följande:

Och vi fick en son den 11e juli! :)

Grattis :)
Svar på tråden Mammor i Växjö med BF sommaren eller hösten 2014