• Bella1981

bugaboo bee?! hjäälp!

Jag är ute efter en liten smidig vagn med liggläge och vändbar sits, Ni som har/haft Bugaboo Bee...vad tycker Ni om vagnen? Jag har bara klämt lite på den i en butik så skulle vara tacksam med lite synpunkter, bra och dåliga! Min sämsta synpunkt nu är priset, den är lite dyr men kan det vara värt?
    HJÄÄLP! Skäms

• Svar på tråden bugaboo bee?! hjäälp!
  • Pim

Vi köpte vår begagnad (Bugaboo Bee Plus) och jag har inte varit annat än nöjd. Jag gav ungefär 3000 för den och den var då mindre än ett år gammal och bara använd av en liten bebis. Den behåller sitt andrahandsvärde ett bra tag så om ett par månader när vi inte behöver den längre kommer jag säkert kunna få ett bra pris för den. 

Nackdelen är kanske att den var väldigt slirig, eller vad man ska säga. När jag gick snabbt med den så wobblade och vibrerade framhjulen så kraftigt att jag var tvungen att sakta ner för att den inte skulle stanna tvärt. Jag kontaktade Bugaboo och fick ett par metallbrickor som jag skulle sätta fast - funkade prima. Detta problem fanns i en del vagnar för något år sedan och ska vad jag vet inte finnas längre. 

Hade jag bott i en mindre stad eller planerat att åka ut i skogen och gå med vagnen så hade jag kanske köpt en annan. Men vi bor i en väldigt stor stad där denna nätta, lilla vagn är perfekt.

Svar på tråden bugaboo bee?! hjäälp!