ni med knarkare till partner
Jag tycker väl till viss del att TS får skylla sig själv, hon visste ju innan att han använde droger så hon gjorde ju ett aktivt val att ändå vara intresserad, MEN däremot har hon inte gjort ett val att bli kallad hora.
Sen är det så att vissa som brukar droger(vi vet inte om killen använder andra droger heller) kan få ändrat beteende och bete sig som grisar, detta gäller i högsta grad även tex alkohol, vissa är snälla men när de dricker blir de våldsamma och elaka osv.
Ska jag vara ärlig stör jag mig nog inte mest på killen utan på vissa i denna tråds människosyn och beteende, hur kan det vara värre att kalla någon för knarkare än för hora?
TS har inte gjort sig förtjänt av vissa uttalanden, man behöver inte hålla med henne men man behöver inte gå till personangrepp. Snaskigt beteende som inte är ursäktat någonstans.
Spelar liksom ingen roll, att du träffar på dessa helt ovetandes är extremt troligt.
Cannabisen har inget med att han kallade henne hora.
Hon utelämnar nått, det är fullkomligt tydligt.
Men upprepar IGEN, att det inte är okey någon för hora.
Dock så kanske det har ett direkt syfte, och inte något han faktiskt menar.
Cannabis gör i praktiken alla snälla och "goa", så blanda inte in alkohol som kan göra en hur som helt.
Men om det nått alkohol gör en och det är våldsbenägen, fysiskt och/eller psykiskt.
Är knappst en tillfällighet att 70% av våldsbrotten är under påverkan av alkohol.
Du verkar vara hopplöst fast i att ordet hora var använt för beskriva henne och inte ett skällsord för att bli av med henne.