Inlägg från: Anonym (avslut) |Visa alla inlägg
  • Anonym (avslut)

ni med knarkare till partner

Anonym (just det) skrev 2013-11-26 22:55:44 följande:
    Precis min egen erfarenhet!!

Om man verkar tillräckligt snäll i deras ögon (för sånt har dom ögon för att uppfatta) så kommer de att försöka dra nytta av dig på olika sätt. Få dig att hjälpa dom med det än ena eller det andra, att de kan få bo hos dig billigare, plötsligt bara låta bli att höra av sig efter många år utan förklaring, manipulera en med ord, kärlek eller vad det nu kan vara.

Ibland är dom religiösa men väldigt skenheliga i beteendet. Låter gärna bli att betala skulder. Håller inte vad dom lovar, smiter gärna undan när det är dags för dom att hjälpa till osv.

Helt enkelt parasiterar på folk - men ger väldigt lite (om ens något) tillbaka.

Så nej, jag har själv svårt för förslagenheten dom så ofta visar.   

Ger aldrig efter för såna igen ush jag själv mår illa nu när jag tänker på att jag har delat en kyss med en sån fyfan mitt livs största misstag :(
  • Anonym (avslut)
    Anonym (glåpord) skrev 2013-11-27 17:21:06 följande:
    Jag tänkte på tråden en stund på jobbet och jag kan servera en mycket enkel förklaring, tror inte det rör sig om nån psykisk ohälsa som nån föreslog.Tror mer att den dystra sanningen om dig kom fram precis innan killen begick det fatala misstaget att hamna i säng med dig.Ett år har han jagat säger du, om jag ska ta en vild gissning så är det först på senare tid han kom underfund vilken fruktansvärd syn du har på "knarkare" som du ser han som.I det ljuset så förstår jag inte varför han kallade dig för hora, det är en förolämpning mot prostituerade att kalla såna som dig för horor. 

Förstår du själv va du säger? För det gör inte jag. Han svarar inte för att jag inte gillar knarkare? Hahaha knarkare vet sällan själva att de är knarkare, de röker ju på bara ingen big deal liksom. Yeah right :/
  • Anonym (avslut)
    Anonym (glåpord) skrev 2013-11-27 18:32:24 följande:
    Ska jag lägga om det till klarspråk till dig?Du är en fördomsfull as och förmodligen så gick det upp för han precis innan han bad dig dra åt helvete, vilken individ som helst skulle ta samma steg om man har det minsta lilla gnutta av självrespekt.Nej, lika lite som blattar kallar sig själva för blattar eller negrer för negrer så kommer ingen drogkonsument kalla sig själv för nedsättande titlar, mer än vad idioter slänger åt deras håll i brist på bättre vetande.  

Ber om ursäkt om jag har sårat dina känslor.
  • Anonym (avslut)

Visste inte det fanns så många knarkare på fl :p

• Anonym (avslut)

Jag har gått vidare och jag inser mer o mer för varje dag som går hur nära kanten jag kom. Det var nära att jag förstörde mitt liv för alltid. Jag skäms för att jag ens kom så nära denna kille, han är inte i min liga. Han är botten med tanke på män jag brukar va intresserad av o som brukar vara intresserade av mig. Jag mådde dåligt o antar att jag helt enkelt inte tänkte på vem som stoppade sin tunga i min mun utan tog den som var närmaste.

Kunde jag rulla tillbaka bandet hade jag låtit idioten fortsätta dregla efter mig i en evighet usch!

• Anonym (avslut)
    frappa skrev 2013-12-02 17:31:00 följande:
    Det gör du rätt i, att någon kallar dig hora innebär ju att han inte vill ha dig.Eller är en sådan typ som vill trycka ner sin partner, såna finns det tyvärr gott om.Själv råkat ut får såna, dock har det tett sig på helt andra sätt än bli kallad för något.

Bara inse att alla män och kvinnor är inte normala.

Och du ska vara glad att du inte hamnade i ett förhållande med psykisk misshandel.En sak jag inte greppar, är varför han gjorde denna 180 gradare.

Visst ibland finns det inga förklaringar, men skumt.

Konstigt sätt att säga att man inte vill ha nån hahaha va sägs om Hej jag har tänkt o kommit fram till att ge upp dig hahaha som sagt han är ju pundare
  • Anonym (avslut)

Dan aset hörde av sig för nån vecka sen o villa ha "tillbaka" Lilla mig. Fyfan han r inte lite fräck, han förstör allt jag har byggt upp de 4 månader jag inte har pratat med honom. Min sambo råkade se det vidriga sms:et han skrev o det hela blev svart :( varför gör han så? Vi vet båda att vi inte vill vara ihop o att han inte kan älska någon annan än sug själv. Åhhh nu är jag så arg.

• Anonym (avslut)

Ja han vet att jag har en sambo. Jag va med honom när jag o min sambo tog en paus. Grejen är det att han o min sambo var kompisar så min sambo har svårt att förlåta att jag har varit med honom vilket utbrast ett raseriutbrott hos min sambo när han såg hans sms :( nu ligger vårt förhållande på is igen :(

• Anonym (avslut)

Jag blir arg för att han kommer o förstör ännu en gång att han e så fräck.

• Anonym (avslut)
    frappa skrev 2014-02-05 16:31:48 följande:
    Du kan inte bestämma över andra människors ageranden.Att bli arg är kontraproduktivt för dig själv, det är det jag säger.

Så det jag menar är att du ska rycka på axlarna och säga "jaha, och?" and no more.Sen kan han väl inte förstöra om du förklarar för din sambo att du träffade denna kille, men var respektlös och dum.Och att du inte kan hjälpa hans ageranden nu.

Du har men tyvärr min sambo är inte den mest förstående eller passiv person heller så jag har fått ta mycket från han sen denna kille skrev för 2 veckor sen
  • Anonym (avslut)

Får helt enkelt leva med misstaget

• Anonym (avslut)
    Lilje skrev 2014-02-05 20:19:24 följande:
    Det var ju du som strulade med din sambos kompis?

Vi va varken ihop eller sambo. Det hör inte hit ens?
Svar på tråden ni med knarkare till partner