Inlägg från: Anonym (avslut) |Visa alla inlägg
  • Anonym (avslut)

ni med knarkare till partner

Anonym (glåpord) skrev 2013-11-26 17:24:54 följande:
    Du svänger runt med generaliserande glåpord, tycker inte att man slänger nedsättande fraser mot folk man vill bli ihop med.

Jag vill inte bli ihop med honom o vad för glåpord? Knarkare? Hora? Han är en knarkare o han kallade mig för hora va vill du att jag ska säga?!
  • Anonym (avslut)
    Anonym (glåpord) skrev 2013-11-26 18:28:04 följande:
    Nej, han är en människa du förminskar med generaliserande glåpord, tillsammans med några milioner som delar en detalj i sina liv och det är drogval, inget annat.

Mot dig var han personlig, viss skillnad på det och att svänga runt med ord som ligger på nivå neger och blatte.

Givetvis gör du rätt i att ta ett steg tillbaka i och med han blev personlig mot dig på ett negativt sätt, inte mycket att fundera på, du däremot behöver kränka andra för att en person såra dina känslor.

Helt ärligt så förstår jag inte vart du vill komma :s det är en dålig grej att vara knarkare det vet väl alla? Det är väl ingen kräkning att säga knarkare till en knarkare?
  • Anonym (avslut)
    Anonym (ursh) skrev 2013-11-26 19:12:28 följande:
    Ursh, den där knarkaren kan gott och väl hålla sej borta från TS. Ursh drogmissbrukare med massa sjukdomar och ett svagt psyke BLÄ! Ursh vem fan vill vara med en missbrukare, och klart som korvspad att jag (och många) andra ser ner på knarkare, inte fan är det nån annan som petat i dom droger, utan valet är ju helt upp till dom!

• Anonym (avslut)
    Rakad Apa skrev 2013-11-26 18:35:15 följande:
    Besvikelse. Frustration. Idioti. Vad vet jag. Troligtvis var han redan en idiot från början men visade bara sina fina sidor eftersom han ville ha dig i säng. När han misslyckades så visade han sin rätta sida.

Så va det nog ush vilka män det finns därute spyr på alla sådana idioter. Det värsta är ratt nästan alla är så :( vill bara ha en i säng eller bara manipulera en helt enkelt blir så trött
  • Anonym (avslut)
    Anonym (glåpord) skrev 2013-11-26 19:15:04 följande:
    Och du ska ha jobbat med att hjälpa dessa människor ur deras problem, inte undra på att folk hellre dör på gatan om folk med dina fördomar och hat tar emot.

asså är du en knarkare? Annars förstår jag inte varför du försvarar dessa parasiter :s
  • Anonym (avslut)
    Anonym (Hanna) skrev 2013-11-26 20:07:22 följande:
    Hej TS.

Jag "lever" ihop med en drogmissbrukare. Det är tufft och inget jag rekommenderar till någon att frivilligt gå in i.

Denna man använder cannabis dagligen, och sen tyngre droger på helgerna. Jag har vart med honom i drygt 1år, och det har vart fruktansvärt emellanåt. Nu är jag gravid, oplanerat. Vi får se hur detta går. Det är först idag, ja faktiskt just idag har jag ställt ett ultimatum på honom. För under detta året har han gjort slut säkerligen runt 20ggr, jag överdriver inte. Jag skyller inte på honom, för det är jag som valt att tillåta honom göra såhär, med tanke på att jag tagit tillbaka honom hela tiden. Det är en massa problem som han har som jag inte ens vill skriva ut som anonym, vill inte riskera att det kommer ut. Men iaf. Har du chansen så släpp honom. Jag anser mig vara fast..Jag är det inte för man har alltid ett eget val. Men fram tills bebisen är född så är jag fast.

Jag har dock en historia bakom mig som gör att jag har sjukt svårt att släppa honom. MEN jag är medveten om mina egna problem och försöker nu att ta mig ur detta, trots att jag inget annat vill än att vara med honom. Men jag måste, för bebisens skull. Han och jag ska prata imån. Vi får se vad som händer då..

Ang "din killes" aggressioner, kan med 99% säkerhet säga att det inte är pga Cannabisen, utan som du skrev i tråden så är det nog pga kokainet han tar också. Det har jag märkt med min kille, att han får sina "flippar" efter han tagit detta, när det är påväg ur kroppen, typ dagen efter. Säkerligen tar din kille detta mer än du tror. 

Tack för ditt råd men ush ryser när du kallar honom min kille. Jag var full när jag skrev ts igår nejjjjj jag vill inte ha honom jag vill bara att han ska svara så jag kan säga precis va jag tycker om honom o sen dissa honom jag vet det låter taskigt men han förtjänar inte bättre.
  • Anonym (avslut)
    Anonym (Been there Done that) skrev 2013-11-26 20:12:48 följande:
    Har inte läst alla svar men till TS: Nej, han kommer inte ändra sig så länge han brukar marijuana. När man brukar marijuana pallar man inte bry sig och ju mer någon är "tjatig" desto mer "stänger man av" personen. När han inte rökt på några dagar kommer han kanske tillbaka, ber om ursäkt och säger att han ångrar sig eller faktiskt gillar dig och "inte fattar varför han gör som han gör". Men sen röker han igen och kommer inte bry sig om något, glömmer bort dig och då blir du "tjatig" eftersom du inte fattar varför han hör av sig och så är cirkeln igång igen. Nej, en kille som brukar droger (även alkohol i viss mån) är inga killar i varje fall jag skulle fortsätta lägga energi på. Been there, Done that. I nio fall av tio är det såhär. Tyvärr.

Ja han skulle bara vvåga höra av sig hahaha
  • Anonym (avslut)
    Rakad Apa skrev 2013-11-26 20:27:20 följande:
    Fin människosyn du har, verkligen. Jag föredrar en missbrukare framför ett empatilöst patrask som dig, alla dagar i veckan.

Jaja jag tog väl i lite. Men knarkare har väl värsta människosynen :s
  • Anonym (avslut)
    Anonym (Hanna) skrev 2013-11-26 20:32:35 följande:
    Nej varför då? 

För de utnyttjar folk
  • Anonym (avslut)
    frappa skrev 2013-11-26 20:39:44 följande:
    Gör dom?

Är för mig en väldigt främmande påstående.

Förnekar inte att det finns en del som utnyttjar folk, men igen lama generaliseringar.

please
Svar på tråden ni med knarkare till partner