• frappa

ni med knarkare till partner

Anonym (avslut) skrev 2013-11-25 23:43:01 följande:
    Jag blev jagad dag och natt av en jattegullig kille I över 1 år. Han var verkligen gullig nästan overkligt snäll, omtänksam o charmig. Problemet är att han missbrukar marijuana och är i övrigt alltid hög. Efter jag börjat ge efter och vi kysste varandra och hångla en gång har han inte velat veta av mig. Han har varit väldigt elak o bett mig hålla käften att jag var en hora och Att jag aldrig skulle höra av mig igen o så aa riktigt otrevlig helt enkelt. Nu min fråga ändrar knarkare personlighet? Kommer det gå över? Jag gillar denna kille o ville ge honom en ärlig chans men hur? Han svarar inte ens när jag hör av mig? Jag kan inte gå vidare vill ha ett avslut. Snälla ge mig råd. Ps jag är inte ful eller så utan är riktigt snygg faktiskt.
    Jag misstänker denna kille har en del psykiska problem.
    Symtomen blir överkonsumtion av cannabis.

Vore jag dig skulle jag ta ett par steg tillbaka, för verkar som cannabisen inte funkar till ta bort hans problem.
  • frappa
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 00:09:15 följande:
    Är det verkligen ingen här som har varit med en knarkare sim Jan förklara lite närmare?
    Det är inte så enkelt att om man varit med en "knarkare" så är det så här.
    Först och främst handlar det om varför man börjar konsumerar droger(cannabis i detta fallet).
    Är det som jag tror att det finns en bakomliggande psykisk sjukdom/åkomma.
    Så spelar det sen ingen större roll vad du använder för drog.
    Sen är vissa droger bättre än andra på att kväva symtomerna av psykiska sjukdomar/åkommor, som tex cannabis är.
    Sen skiljer dig sig från drog till drog i hur du blir som person.
    de egenskaperna du har berättat om han har, är nått som man inte får med cannabis.
    Och det är av denna anledning jag tror han har svåra problem.
    Och det enda rätta är att lägga benen på ryggen och springa åt andra hållet.
  • frappa
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 00:18:16 följande:

Snälla säg inte att jag är fast i de här känslor för alltid? jag vill gå vidare jag vill sluta tänka på honom
    Om du inte tillåter dig gå vidare, så komemr du inte göra detta.
    När jag har idiotiska tankar och vill gå vidare, så säger jag NEJ till mig själv HÖGT.
    Tills jag inte tänker på det längre, eller att det är lätt och distrahera bort.

Klarar du inte detta, så sök hjälp.
    För om det skulle bli ni, så är det risk för det är den giftigaste relationen du kommer hamna i ditt liv.
    För som sagt vad, jag misstänker någon rätt allvarlig psykisk sjukdom/åkomma hos denna person.
  • frappa
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 00:31:23 följande:

Men är det inte konstigt att han tröttnat innan vi ens haft sex? Sen är jag rädd att han ska ta kontakt när jag väl gått vidare
    Det är nått som inte stämmer där uppe på han, spring för livet.
    Innan du fastar i åratal av psykiskmisshandel och ev. fysisk misshandel.
    För det verkar ju helt klart att hans medicinering med cannabis inte är tillräckligt, bara detta gör mig livrädd för grabben utan cannabis.
  • frappa
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 16:51:54 följande:

Vad kan det bero på då?
    Min gissning är grava underliggande psykiska problem.
  • frappa
    Anonym (ursh) skrev 2013-11-26 19:12:28 följande:

Ursh, den där knarkaren kan gott och väl hålla sej borta från TS. Ursh drogmissbrukare med massa sjukdomar och ett svagt psyke BLÄ! Ursh vem fan vill vara med en missbrukare, och klart som korvspad att jag (och många) andra ser ner på knarkare, inte fan är det nån annan som petat i dom droger, utan valet är ju helt upp till dom!
    Vad tror du uppnår med generaliserande?
  • frappa
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 19:19:51 följande:

asså är du en knarkare? Annars förstår jag inte varför du försvarar dessa parasiter :s
    Nu verkar ju den du är intresserad av, ha en hel del psykiska problem.
    Varför h*n skriver så, är för att konsumerar droger gör en INTE till en parasit.
    De flesta som konsumerar cannabis, är oftast helt vanliga människor.
    Som sköter sina liv med bravur, men väljer att sätta guldkant på tillvaron som andra gör med par glas vin vid valda tillfällen.
  • frappa
    Anonym (Bra) skrev 2013-11-26 20:18:49 följande:
  • frappa
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 20:35:19 följande:

För de utnyttjar folk
    Gör dom?
    Är för mig en väldigt främmande påstående.

Förnekar inte att det finns en del som utnyttjar folk, men igen lama generaliseringar.
  • frappa
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 20:45:30 följande:

please
    Vet du om att det är 1,30miljoner som använder/använt cannabis i Sverige.
    Försöker du inbilla dig själv att alla dessa utnyttjar andra människor.
Svar på tråden ni med knarkare till partner