ni med knarkare till partner
F ö tänker jag att du själv håller på med nån slags självförnekelse, eftersom du i tidigare inlägg pratar om hur din gubbe beter sig illa, som använder droger. O då måste du ju försvara ditt eget på nåt sätt (eller om du själv också är eller varit brukare, vad vet jag). Så det förstår jag.
Men jag håller på dig TS! Inläggen t ex #84, 85 säger mer om dom som skrivit dom, en del kan bara försvara o förneka o blanda bort kort. On Topic; även om du vill ge honom en ärlig chans är risken tyvärr att du inte får nåt ärligt tillbaka, han svarar inte när du ringer osv o det är nog det avslutet du får acceptera. Tyvärr. Jag menar vahh? Alltid hög, kallat dig hora o varit allmänt otrevlig. Låter som en bra o stabil kille.
Inledningsfrågan var om han kommer ändra personlighet o om det kommer gå över - NEJ, är mitt svar (särskilt inte om han inte ens försöker). Förstår att du är både attraherad o sårad, men en sån labil kille skulle ändå fortsätta göra dig olycklig.
Lycka till med nån annan TS!
Alla utan undantag skäller på fel träd här.
Ponera att du uppvaktar en man, du har så gjort i ett år vilket tyder på att du hyser känslor och känner stark attraktion mot denna mannen.
Mannen spelar svårflörtad, under det året du har uppvaktat och lyft upp denna har ni lyckat småhångla vid ett tillfälle, det eggar dig till att fortsätta, skam den som ger sig och den som väntar på nått gott...
Under en av hundratals samtal ni har kommer det fram att mannen ser dig som en utnyttjande lowlife, en svagsint looser, en parasit, en idiot där mannen känner skam att hans tunga ens hamnade i munnen på dig, skulle DU uppvakta mannen vidare, lyfta upp och visa dina bästa sidor eller skulle du be idioten dra så långt åt helvete han kunde komma?
Mannens rökande i det fallet är helt betydelselöst, det är ts som är idioten här och hon blev upplyst om det.