Inlägg från: ikospiko |Visa alla inlägg
  • ikospiko

Min blöjfria snart treåring har börjat bajsa ner sig igen.

Det skulle kunna vara jag som skrivit detta inlägg. Min dotter är nu 3,5 år o blev blöjfri förra sommaren, allt gick bra. Men när förskolan började om på hösten kom olyckorna som bara blev fler o fler, tills de bestämde att ta på henne blöja igen på heltid. O nu i våras ville hon sluta med blöjor så jag sa att hon fick vara utan men ha på sig blöja när hon var ute, även på förskolan, o det gick hon med på. Hon kunde dock bajsa i byxorna när som helst o sa inte till heller. Under sommarlovet körde vi med muta, hon fick en isglass om hon bajsade i toan, o då gick det hur bra som helst. Så då var hon åter igen helt torr o inga olyckor alls. Fram tills att förskolan började om nu för några veckor sedan. Det har gått sämre o sämre, med olyckor varje dag även fast hon bara är där nio till halv två. O nu senaste dagarna har hon bajsat på sig hemma också. Jag ger upp. Ska vi aldrig slippa blöjorna??? Jag tog på henne blöja nu efter hon bajsat på sig på morgonen, o skickade med ett paket till förskolan så hon får ha blöja på heltid igen. Men jag kan inte sluta vara ledsen. Hur har det gått för er, trådstartaren?

Svar på tråden Min blöjfria snart treåring har börjat bajsa ner sig igen.