Min blöjfria snart treåring har börjat bajsa ner sig igen.
Det skulle kunna vara jag som skrivit detta inlägg. Min dotter är nu 3,5 år o blev blöjfri förra sommaren, allt gick bra. Men när förskolan började om på hösten kom olyckorna som bara blev fler o fler, tills de bestämde att ta på henne blöja igen på heltid. O nu i våras ville hon sluta med blöjor så jag sa att hon fick vara utan men ha på sig blöja när hon var ute, även på förskolan, o det gick hon med på. Hon kunde dock bajsa i byxorna när som helst o sa inte till heller. Under sommarlovet körde vi med muta, hon fick en isglass om hon bajsade i toan, o då gick det hur bra som helst. Så då var hon åter igen helt torr o inga olyckor alls. Fram tills att förskolan började om nu för några veckor sedan. Det har gått sämre o sämre, med olyckor varje dag även fast hon bara är där nio till halv två. O nu senaste dagarna har hon bajsat på sig hemma också. Jag ger upp. Ska vi aldrig slippa blöjorna??? Jag tog på henne blöja nu efter hon bajsat på sig på morgonen, o skickade med ett paket till förskolan så hon får ha blöja på heltid igen. Men jag kan inte sluta vara ledsen. Hur har det gått för er, trådstartaren?