Vill sluta amma - panik!
min dotter nu 6 månader vägrar släppa bröstet . vill sluta amma då jag vill kunna komma iväg utan att behövs oroa mig för att hon inte äter .
Mat är hon inte jätte intresserad av , ända hon äter med glädje är majskrokar och gurkstavar (under uppsikt) . Välling , ersättning och vatten vill hon ha men hon förstår sig inte på flaskan hon bara tuggar på den , har testa nuk , tommee tippee , mam , avent och ingen fungerar , testat olika storlek på hålen också . Har även testat pipmugg hon biter bara på den med . Till och med testat i glas eller mugg men det kommer ju så fort .
Hon blir nästan galen och bara vill ha flaskan eller pipmuggen när man tar fram dem med vätska i men som sagt hon bara tuggar .
Jag blir desperat vill sluta amma då jag inte orkar mer , hon klarade sig utan mat hela natten i natt då nätterna tidigare har varit dem jobbigaste med snuttande nätterna igenom . Behöver alla tips och råd man kan få och helat inte de där att mamman ska bra iväg för vi har testat att vara iväg länge men hon vägrar ändå .. Snälla hjälp oss någon!!