Mammagrupp i Södertälje?
Hej! Gjorde själv en tråd om det fanns någon i Nykvarn/Södertälje området :) bor i Nykvarn med sambo och två söner på 6 och 4, väntar mitt tredje som är beräknad 5 feb :)
Hej! Gjorde själv en tråd om det fanns någon i Nykvarn/Södertälje området :) bor i Nykvarn med sambo och två söner på 6 och 4, väntar mitt tredje som är beräknad 5 feb :)
Nej vi vet faktiskt inte den här gången :) joda det går an, halsbränna from hell och en del foglossning men dumt och klaga ;)
Ja jag hade också en helvetes foglossning med min senaste son men den här gången är det än så länge hanterbart, bär ju inte på barn och så den här gången :) ja jobbar faktiskt fortfarande men går förmodligen på sjukskrivning om 2 veckor! Kommer bli galen på att gå hemma ;) vad gör ni på dagarna? Går din son på dagis?
Men oj, vilken vecka är du i nu? Jag slutade i v 23 med den senaste vilket jag är glad över för annars hade det nog varit ännu värre nu i efterhand. Vad jobbar du med? Ja man blir lite smått galen, börjar möblera om eller måla bara för att få tiden att gå :P Ja han går på dagis 4 dagar i veckan så fredagar är han ledig och då är vi i lekparken eller bara hemma och tar det lugnt.. Men när han är på dagis blir det mest bara vardagssysslor tyvärr! Börjar jobba igen 1/1 och fy vad jag längtar :)
Jag jobbar också som personlig assistent, underbart jobb :) Med första var jag hemma i 1,5 år och jag blev bokstavligt talat knäpp i huvudet pch hela förhållandet sprack men så hittade vi tillbaka till varandra igen, tack och lov! Sen ville han ha ett till barn och jag hade som krav att jag bara skulle behöva gå hemma i 6 månader så då blev det så :) Jag är 27, hur gammal är du? Vart i nykvarn bor ni? Har en bror som bor där, nära centrum
Jasså vart ska ni flytta? :) ja men så är de ju, min ena bästa vän är beräknad 8 veckor före mig så det kommer bli perfekt att vara föräldrarlediga tillsammans :)