• Sunnza

MENS

jag skriv för min kompis ifrån island, när jag var 13-15 år gammal, då jag hade ordning mens och MENSSMÄRTA sen 15-17 år gammal då jag missat då o då mens.... den tiden då misstänkte jag oft att jag gravid eller hade sjukdom men doktor har kollat upp men allt var bra och inte gravid heller... när jag var 18 år gammal drappade jag mig att jag fick vårta på mellan ben sen doktor bränner den bort, så det bli ren.... sen efter det då jag slutat helt plöstighelt fått mens och den kommer aldrig igen, jag har oft går till doktor och klagar på att jag har inte fått mens och vad är fel på mig, kunde jag fått barn eller inte? jag vil gärna ha barn, men doktor har aldrig berättat till mig vad är fel, dom säger alltid kolla med blodprov och kom näst näst men hallå jag fick aldrig svar, (jag är 21år gammal idag) men ändå ibland tex 1 dag kom ljusrosa blödning bara när jag torrka mig, eller brun färg eller röd blödining tex 2-3 gånger på år bara en gång tex... men det ser inte ut som mens....jag har alltid problem har ont nere på livmodern, ägglederna, leghals, olika plats men inte samma plats utan det rör till olika plats smärta... ibland känner som menssmärta eller bajsnödigt eller smärta... men varje dag alltid något känslor ont nere men olika plats... men jag är van vid det nu för jag har varit sånt varje dag, jag har alltid hade sex med min sambo utan kondom och prevetmedel... ändå jag blev aldrig gravid, vi försökte över 2 år att bli gravid men det gick inte....somras doktor sa att jag är med hypertyreos ovch jag börja med medecin men jag vill veta vad är fel på mellan på ben, livmodern, om jag kan får barn men doktor kollat inte upp, det ser ut som dom bryr sig inte.. när jag började på medecin men fick ändå aldrig mens heller? man borde fått mens när man börja medecin på det... och jag ger upp, jag är trött på det verkligen.. jag hade tänkt bättre skit i att kolla upp med mig, skit i medecin och tror bara att jag kan aldrig har barn.. men jag bad min kompis skriv här till er familjilivet eftersom det är inte så många folk i island som användat på nätet som ni.. jag vill veta om ni hade upplevt det också samma som jag eller?

Tack för..

Karen.
  • Svar på tråden MENS
  • Sunnza

jag skriv för min kompis ifrån island, när jag var 13-15 år gammal, då jag hade ordning mens och MENSSMÄRTA sen 15-17 år gammal då jag missat då o då mens...den tiden då misstänkte jag oft att jag var gravid eller hade sjukdom men doktor har kollat upp och sa allt var bra och inte gravid heller.. när jag var 18 år gammal drappade jag mig att jag fick vårta på mellan ben då doktor bränner den bort då det bli ren.... sen efter det då slutat jag helt plöstighel fått mens och den kommer aldrig igen, jag har oft går till doktor och klagar på att jag har inte fått mens och vad är fel på mig, kunde jag fått barn eller inte? jag vill gärna ha barn, men doktor har aldrig berättat till mig vad är fel, dom säger bara att lämna blodprov och kom näst näst näst men hallå ajg fick aldrig svar, (jag är 21 år idag) men ändå ibland tex 1 dag kom ljusrosa blödining bara när jag torrka mig , eller brun färg eller röd.. tex 2-3 gånger på år 1 gång... det ser inte ut som mens heller... jag har alltid problem har ont nere på livmodern, ägg, leghals, olika plats men inte samma plats utan det rör till olika plats smärta.. ibland känner som menssmärta eller bajsnödigt eller smärta.. men varje dag alltid något känslor ont nere men olika plats... jag är van vid det nu fär jag har varit sånt varje dag, jag har alltid sex med min sambo utan kondom och prevetmedel.. ändå jag blev aldrig gravid, vi försökte över 2 år att bli gravid men det gick inte... somras doktor sa att jag är med hypertyreos och jag börja med medecin men jag vill veta vad är fel på mellan på ben, livmodern, om jag kan får barn eller inte men doktor kollat inte upp, det ser ut som dom bryr sig inte.. när jag började på medecin då jag fick aldrig mens ändå... man borde fått mens om man börja på medecin.. jag ger upp verkligen, jag är trött på verkligen att kämpat att veta vad är fel .... jag hade tänkt börja skit i det och tänkte inte på det, skit i medecin och går till doktor tex jag orka inte orolig mer..... bara tror att jag kan aldrig ha barn i framtid... jag bad min kompis skriv här till er familjilivet eftersom det är inte så många folk i island som användat på nätet som er.. jag vill veta om ni hade upplevt det också samma som jag eller?

Tack för.

Karen. 

Svar på tråden MENS