Inlägg från: Widundret |Visa alla inlägg
  • Widundret

Okej att barnen använder iPad och mobiler när de är på restaurang?

FEL!!
    Man ser hur folk hela tiden sitter med sina jävla plattor och pekskärmar och allt annat fanskap. Deras hjärnor blir till mos och de lär sig inte veta hut! Man måste för fan kunna uppfostra sina barn att sitta tyst i en ynka timme. Blir så less på allt jävla spring i resturanger och allt jävla daltande! Barn ska kunna sitta tysta, trevliga och föra ett samtal med andra människor. Om de inte tycker det är stimulerande får de sluta vara så bortskämda.

Ett jävla daltande är vad det är!

• Widundret
    Jimman skrev 2013-11-11 22:35:38 följande:
    Håller med ! Det är åt helvete med dessa plattor datorer o annat i dagens samhälle ! Föräldrar som har platta mobil under näsan jämt , barnen får ingen uppmärksamhet alls o folk är livsfarliga i trafiken mm
    Det finns för fan ingen pli på dagens barn. Vid tre års ålder ska man inte behandlas som en bebis längre utan man ska kunna sitta still och hålla käft. Annars har man misslyckats som frlälder tycker jag!!
    Barn ska inte grina och gnälla. Att de behover aktivera sig och leka är bara påhitt. När jag var barn fick jag lära mig att sitta tyst vid matbordet. De vuxna ska prata och barnen ska tyst äta sig mätta och uppskatta det man får. Barnen som inte sköter sig ska straffas så de lär sig veta hut
  • Widundret
    Som snö skrev 2013-11-11 22:58:25 följande:
    Ja. Det verkar gjort dig gott. Till en sympatisk, trevlig människa. Öppen för att förstå att folk gör och är olika.
    Sa jag trevlig också?
    Antar att du driver med mig. Jag är less på morsor som skämmer bort sina barn, okej? Det är inte osympatiskt att tycka så
Svar på tråden Okej att barnen använder iPad och mobiler när de är på restaurang?