Inlägg från: Jimman |Visa alla inlägg
  • Jimman

Okej att barnen använder iPad och mobiler när de är på restaurang?

Personligen skulle jag aldrig låta mina barn göra det !

• Jimman
    Severus skrev 2013-11-11 11:52:57 följande:

Ser hellre att folks barn sitter TYSTA med en iPad än fladdrar runt och tror alla gillar det

Piece of cake to get rid of a piece of shit...
    Barn bör kunna sköta sig o ha lite hyfs o vara tysta o sitta still ändå
  • Jimman

Att använda iPad dator tv mobil mm som barnvakt är sjukt tycker jag , inte konstigt att barn idag inte gör annat när dom blir några år äldre

• Jimman
    Som snö skrev 2013-11-11 21:46:00 följande:

Nej!

På restaurang ska tamigtusan dom rastlösa ungarna springa och störa dom andra gästerna. Det är bättre än att dom roar sig med nån platta eller telefon!

Mina barn har varit med många gånger på restauranger o andra tillställningar men aldrig levt om o skrikit o stört andra , inte heller har dom haft iPad mobil eller annat heller ! En skallra när dom var små kanske men annars inget
  • Jimman
    Som snö skrev 2013-11-11 22:23:32 följande:
    Jaha? Och?
    Låter i denna tråd som att alla barn springer o lever om så dom måste ha en iPad för att vara lugna ? Då har man problem med barnen
  • Jimman
    Widundret skrev 2013-11-11 22:32:15 följande:

FEL!!
    Man ser hur folk hela tiden sitter med sina jävla plattor och pekskärmar och allt annat fanskap. Deras hjärnor blir till mos och de lär sig inte veta hut! Man måste för fan kunna uppfostra sina barn att sitta tyst i en ynka timme. Blir så less på allt jävla spring i resturanger och allt jävla daltande! Barn ska kunna sitta tysta, trevliga och föra ett samtal med andra människor. Om de inte tycker det är stimulerande får de sluta vara så bortskämda.

Ett jävla daltande är vad det är!

Håller med ! Det är åt helvete med dessa plattor datorer o annat i dagens samhälle ! Föräldrar som har platta mobil under näsan jämt , barnen får ingen uppmärksamhet alls o folk är livsfarliga i trafiken mm
  • Jimman

Varför ska barn lära sig att sitta vid skärmar för att vara tysta o snälla ? Jag har aldrig fattat det .

Svar på tråden Okej att barnen använder iPad och mobiler när de är på restaurang?