BF i början på December :) Hur mår ni?
Hej tjejer!
Jag har också BF den 5/12, detta är min tredje graviditet, min tredje pojke enligt UL och min och sambons 1:a gemensamma, dock har han också två pojkar så vår 5:e pojk i hushållet ;)
Hej tjejer!
Jag har också BF den 5/12, detta är min tredje graviditet, min tredje pojke enligt UL och min och sambons 1:a gemensamma, dock har han också två pojkar så vår 5:e pojk i hushållet ;)
Oj det var väldans vad pojkar :)) kul! Har dina graviditeter skilt sig mycket från varandra när det gäller Magformen, hjärtljuden, m.m? Har du alla tre gångerna vetat att de är pojkar :)?
För oss blir det en Lexus. Min sambo har velat haft de till alla sina barn, eftersom vi inte skulle ha någon gemensam från början så sa jag ja till de innan ;) de skulle inte bli som de vart :) han tyckte att han var klar med barn ;)
I början var jag inte helt ok med det men nu har jag börjar vänja mig vid namnet :)
Jag har haft mitt tjejnamn sen dag ett, Klara. Men jag har och kommer aldrig få en Klara :) haha men de är som de är, ingenting jag lider av :)