Inlägg från: lindamama |Visa alla inlägg
  • lindamama

Gravidtråd för oss som är över 35

Hej :) Jag är 36 år och gravid i vecka 21 ..
    Har sedan tidigare tvillingtjejer som är 14 år och en liten kille som är 1 år och så har jag två bonusdöttrar som är 8 och 4 år :) Det blir alltså barn nummer 6 i familjen.. Hade vart skoj med en liten kille till men naturen ville annat verkar det som så lillkillen kommer omges av 5 ! Systrar :)

• lindamama
    Patricia4 skrev 2013-11-21 08:26:58 följande:
    Nu blöder jag igen och allt är nattsvart. Har ringt gyn och privatgyn och jag blev erbjuden tid nästa vecka:((
    Orkar inte med den här oron längre !!! Är så arg på sambon med som sover hela nätterna och åker till jobbet som vanligt. Känner mig så ensam och tvivlar på att nånsin orka gå igenom det här en gång till. Har mensvärk och väntar på missfall. Inga klumpar än. Sorry för ett deppinlägg.
    Usch, lider med dig men du vet ju inte ännu om det verkligen är så illa... Har du pratat med din sambo om hur jobbigt det känns för dig? Håller iaf mina tummar att det går bra för dig...
  • lindamama

Tänkte passa på att fråga var ni bor alla i denna tråd ? Kanske står i tidigare inlägg, har inte hunnit läsa igenom allt :(

• lindamama

Hej tjejer i tråden.. Jättetråkigt med Patricia och hoppas på det bästa för henne.. men jag tänkte att vi ändå skulle som hon sa hålla kvar tråden ? 

• lindamama

Trött! Vecka 23 nu och vill bara sova... Dessvärre har jag ju en lilleman här på 15 månader som tycker mamma är jättetråkig :( Eller dessvärre, det är helt fantastiskt med lillkillen, han är så go, kan inte låta bli att undra hur han kommer reagera på ett litet syskon :)

• lindamama
    FruFA79 skrev 2013-12-04 12:06:04 följande:
    Tack snälla.
    Vi väljer att inte göra något KUB- test då vi skulle ha behållit bebisen oavsett vad det visade. Ville inte oroa oss i onödan ifall det skulle visa en förhöjd risk. Testet är ju ändå bara en uppskattning inget säkert.
    Jag har MS, så för mig är DS ingen anledning att välja bort ett barn.
    Samma här, tänkte göra fostervattensprov men eftersom ds är i princip det enda man ser då så valde jag bort provet. Hade behållt bebis ändå  :)
Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35