Inlägg från: Bettanspettan |Visa alla inlägg
  • Bettanspettan

Gravidtråd för oss som är över 35

Hallå! Jag är 35 år och väntar mitt fjärde barn. Jag har tre pojkar som är 14, 12 & 5,5 år. Min sambo har en son som är 7,5. Så denna gången hoppas vi på en tjej

• Bettanspettan

Nämnde för min sambo att förra gången jag var gravid så gick det mycket dokumentärer och serier om barnafödande som jag tyckte om att se men nu finns det inga. Sen kom han igår kväll och sa att han laddat ner 3 säsoger av en engelsk serie, "One born every minute" plus lite andra dokumentärer så nu har jag att göra i flera månader

• Bettanspettan
    Zimba78 skrev 2013-11-11 19:44:05 följande:
    Jag började se en dokumentär från BB men kände direkt att jag blev stressad och rädd. Kom på att jag nog ska vänta med att fundera på förlossningen tills det börjar närma sig. Behöver jag nämna att det är mitt första barn ;)

Jag sållar väldigt. Tittar bara på lyckliga dokumentärer Nä men mest är det för känslan, detta blir ju min fjärde förlossning och även om dom inte är varandra likt så vet jag ändå ganska klart vad jag vill och inte vill.
  • Bettanspettan
    Patricia4 skrev 2013-11-13 11:13:43 följande:
    Nån mer med gröt i huvet? Kom hem efter att ha lämnat yngsta på skolan och resten av familjen åkt till skola/ jobb och är UTELÅST. Nycklarna har jag lämnat på byrån,. Ringer sambon som kommer och öppnar efter dryga 40 minuter. Stelfrusen och förbannad , slutar med att jag gråter ...omg hur ska detta sluta? Känner mig helt slut och jag som ska jobba kväll/ natt. .. Skulle underlätta om hjärnan funkade...!
    Jag!! Igår åkte jag förbi dagis och direkt mot jobbet, femåringen i bak frågade om han inte skulle va på dagis?
    Bara att vända så klart, sen körde jag fel när vi  skulle till badhuset.
    Jag blandar ihop dagar också och ringde in en tjej att jobba idag när passet egentligen är imorgon. detta vaknade jag och insåg klockan halvett inatt... Super gravid hjärna!! 
  • Bettanspettan
    Patricia4 skrev 2013-11-19 10:08:47 följande:
    Detta köpte jag igår för att muntra upp mig:))
    Vad fint!!
  • Bettanspettan
    Patricia4 skrev 2013-11-21 08:26:58 följande:
    Nu blöder jag igen och allt är nattsvart. Har ringt gyn och privatgyn och jag blev erbjuden tid nästa vecka:((
    Orkar inte med den här oron längre !!! Är så arg på sambon med som sover hela nätterna och åker till jobbet som vanligt. Känner mig så ensam och tvivlar på att nånsin orka gå igenom det här en gång till. Har mensvärk och väntar på missfall. Inga klumpar än. Sorry för ett deppinlägg.
  • Bettanspettan
    Patricia4 skrev 2013-12-19 07:51:05 följande:
    Säger lite försiktig hej igen . Fick ett svagt plus på clearblue imorse och tre svaga streck på testlagrets igår:)))
    3,5 vecka efter missfallet!!! Har testat negativt emellan och har mått riktigt illa i tre dgr nu. Har aldrig mått illa såhär tidigt förut:) mitt tredje augusti barn !
    Vad roligt!! <3
  • Bettanspettan
    Scarlett01 skrev 2013-12-31 14:56:58 följande:

Nej vad tråkigt Hur långt gången var du? Mår du ok? Hoppas du kommer tillbaka till oss snart igen! Kram
    v 12 men fostret hade dött för 6-7 v sen. Åkte in för att göra Kub ultraljudet men det fanns inget att se. 
Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35