Någon får gärna lägga till mej i BF-listan,jag är så dålig på sånt! Jag har bf. 4 okt enligt mens,så det kommer säkert att ändras när man varit på RUL.
Ringde min BM för att få en inskrivningstid i måndags(är i v.9 nu),fick komma om 4 veckor,men hon frågade om vi funderat på nån fosterdiagnostik,och jag tror faktiskt jag ska göra ett KUB-test..
Någon frågade om de flesta kollar kön på UL,jag har inte kollat kön på nån av mina 6 barn,jag tycker det är så spännande att se vad det blir på förl.,det är det som har drivit mej "framåt" och fått mej att orka :) Olika för alla!!
Men jag måste höra med er hur ni mår?? Jag mår så fruktansvärt illa,har gjort de i ett par veckor nu,jag mådde hur bra som helst när jag plussade..Jag har tappat lusten till att laga mat,göra grönsaker/sallader osv.. Jag som annars älskar matlagning och har alltid mkt grönsaker till maten,men nu är det stopp,det mesta växer i munnen,och jag mår småilla hela dagarna/kvällar,och är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna...Jag minns inte att det var så här illa vid mina sex tidigare graviditeter,börjar tro om det kan vara två därinne??? Men,äsch man kan säkert må så här dåligt ändå fast det bara är en :)
Det som är jobbigt är att det verkar mest vara onyttiga saker som kan dämpa illamåendet,typ glass,lakrits,annat godis,varmkorv och mos,jag som annars är återhållsam med sötsaker