Inlägg från: M39 |Visa alla inlägg
  • M39

Gravidtråd för oss som är över 35

Hej! Glider in i gruppen om man får. Är 39 och har plussat m min 4:e, första försöket. Enligt appen så ska jag vara i v5(4+4)...men man blir lite nojjig då man läser om så många som får MF. Jag har aldrig haft problem att bli gravid , inte behövt äta en massa saker som jag ser att en hel del gör ( andra trådar) . Så jag hoppas verkligen att det här lilla miraklet ska stanna kvar nu....fast jag inte äter nåt speciellt tillskott, men det kanske är dags att börja? :/ Vill iaf säga grattis till alla som plussat och jag hoppas innerligt att det går bra för Dej Patricia4. Ska på hälsosamtal 29/11 så den stackars barnmorskan kommer väl bli bombad m vitamintillskottsfrågor av mig.. :)

• M39
    Lejoninna77 skrev 2013-11-15 08:57:45 följande:
    Grattis till plusset!! Jag är lite nyfiken och undrar hur snart efter ä.l du fick symtom?? Och vad var det isf.? Jag väntar o väntar på att jag ska börja känna något,OM de har tagit sej....  

Hej! Jag hade BIM 12/11 , ÄL 29/10 enligt min app . Plussade på BIM -7 redan, jag vet inte vad, men magkänslan sa bara att det var nåt annat på G . Spänningar och molvärk i magen som gick ut bak i ländryggen. Testade första gången m ett CB +. Den 9/11 tog jag ett CB digitalt & där stod det gravid 2+ 3 , så jag är lite småförvirrad då jag aldrig använt hemmatester förut. Men enligt en massa beräkningar så är jag beräknad till 20/7 -14 :). Ska hålla tummarna för Dig att du plussar :)
  • M39
    Patricia4 skrev 2013-11-21 08:26:58 följande:
    Nu blöder jag igen och allt är nattsvart. Har ringt gyn och privatgyn och jag blev erbjuden tid nästa vecka:(( Orkar inte med den här oron längre !!! Är så arg på sambon med som sover hela nätterna och åker till jobbet som vanligt. Känner mig så ensam och tvivlar på att nånsin orka gå igenom det här en gång till. Har mensvärk och väntar på missfall. Inga klumpar än. Sorry för ett deppinlägg.

Din stackare!!! Usch, jag känner verkligen från hjärtat med Dig :(. Man måste få ventilera sin oro när sånt här händer, så känn för guds skull inte att det är ett deppinlägg. Jag vet att det inte är nån tröst, men min väninna blödde från och till konstant under graviditeten, hon har en krabat på 4 mån nu :). Hoppas verkligen allt visar sig vara ok. Kram på Dej
  • M39

Grattis till Er som plussat! Är i v 7, och har "endast" ömma bröst, lite trög mage... Annars mår jag faktiskt toppenbra :) peppar, peppar ta i trä...

• M39
    Bettanspettan skrev 2013-12-31 14:53:34 följande:
    Lämnar er nu då jag fått ma. Skrapning på tisdag. Lycka till.

Jag vet vad du går igenom.. Fick bekräftat MA igår v. 11+0. Skrapning på fredag. Styrkekram till dig och alla andra som genomlider detta helvete rent ut sagt.
  • M39

Grattis!!!!

Lagombutwhy skrev 2014-05-14 09:05:15 följande:
    Går in i v13 idag på självaste 40-årsdagen..grattis till mig själv dubbelt upp :)

• M39

Skälv har jag precis kommit hem från gyn, där de gjorde ett xtra vaginalt ul. Och gissa om jag grät!!! Där inne var världens sprattelbebis

Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35