MAMMAMAFFIAN! unga sthlms-mammors nya tråd!!!
Nu är det ju dags för ännu en ny tråd! här går det undan!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-04 17:50:47:
www.familjeliv.se/Forum-3-43/m5468666.html
förra tråden
Nu är det ju dags för ännu en ny tråd! här går det undan!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-04 17:50:47:
www.familjeliv.se/Forum-3-43/m5468666.html
förra tråden
ja men häör vare ju dött som vanligt!
alla haft en skön helg?
Helgen har varit piss.. nu väntar jag bara på att Robban ska lägga Snöret så att jag kan dra täcket över huvudet o somna jag med...
jag ska också sova! är helt färdig efter den här helgen!!! liam somnade nyss så jag ska väl umgås lite med V innan jaghoppar i säng
Jag bojkottar min karl framöver.. så jäkla trist o dum. *morr*
Svea är vaken, sitter i soffan med Robban, han själv sitter o sover.. jag får väl ta henne o lägga oss istället..
Godnatt!
mäh! har han somnat
Ja, jäkla tönt han är.. är så sur på honom.. jag vaknade i natt av att Svea var jätteledsen, gick upp för att hämta henne, då var inte Robban hemma! Han hade dragit till sin bror för att kolla på film..! Vafan han kan väl åtminstone väcka mej o säga det?! Han kom hem 5 imorse, då jag gick upp för att göra mej iordning till jobbet.. o full var han! *MORR*
Han lovade att tvätta kläder i helgen o städa hela lägenheten, men han har inte lyft ett finger!!
Å nu har han mage att sitta i soffan o skälla ut mej för att jag inte städar o så.. jag gör det v a r j e dag annars!!
Nej nu loggar jag ut o söver mitt barn.
Gonatt..!
va? vad är det för idiot
förlåt att jag säger så men jag blir så upprörd! Ingen ska va elak mot min fru!
j;:
i know the feeling,man blir gaaaalen!
neeeeeeeeeeeej! liam vaknade nyss och spydde! maginfluensa antar jag... ellen har nyss haft det och mamma fick det också nu ikväll