Inlägg från: Hygea |Visa alla inlägg
  • Hygea

MAMMAMAFFIAN! unga sthlms-mammors nya tråd!!!

skuttar in i tjoar : tjeeena giiiirrls !!

• Hygea

Jag döda typ tråden när jag kom.. typiskt! *Går med svansen mellan benen till sängen*

Godnatt!

• Hygea

Går ni o lägger er kl 21 ? =p Iof jag med när jag är hemma. *hehe*

Grattis på namnsdagen mama.

• Hygea

Snart kommer Linnéas pappa o hämtar henne...
    Hon ska vara där tills på söndag, usch kommer sakna henne så! Min plutt..

*snyft*
  • Hygea

Visste ni en sak, min såkallade fästman spionerar på mig. Skoj va!?!!

• Hygea

Fröken, jo han har skaffat fl o spionerar vad jag än skriver, även om det är anonymt så "ser" han att det "är" jag. Vad ska man göra med en sån? Han kommer säkert se detta också. Han har inget med att göra det jag skriver anonymt, då ska man ju vara anonym för alla! Nej då kommer han o slänger upp det i mitt ansikte o vill ha en förklaring på nåt som inte går att ge nån förklaring på,- mina innersta tankar.

Blä på honom..

• Hygea

Jätte duktigt !!
    Jag skjuter på att tvätta hela tiden... Har en MAAASSSAAA hemma, usch, så trist.

Ojoj, han ville väl bada!

• Hygea

Fröken, jaha. Nej det visste jag inte. Usch vad jobbigt!!
    Ja, lite ironiskt kanske.

• Hygea

Tjenixen. Tänkte bara visa mig här lite. Ingen som vill ta en fika nu när solen lyser, mot våren? *fikasugen*

kramar!!

• Hygea

Så roligt!! Ska vi ta den mot sommaren då det är lite varmare kanske?
    Är alla så duktiga som jobbar redan.. Ujuj! Här finner man inget ens.

• Hygea

Ja, snaaaart. kanske efter vi fått pengar denna månad eller vill ni vänta tills nästa`?

• Hygea

papreekah, det är bra, samma här!

mama08, jadu. Min Linnéa är snart 18 mån gammal. Ja, lördag blir jätte bra. Hmm.. Tid och vart vet jag inte.. Nåt barnvänligt ställe nånstans? Antar att vi möts i stan?
    Är så dålig där inne.. hihi. Bondtös..

• Hygea

Kommer inte kunna gå in på ett tag. Kollar i veckan nån gång vad som är bestämt.

• Hygea

Sveasmamma, jag var men inte nu längre. Ville bara kika på den vad det var för nåt.

• Hygea

Tjena Mors unga damer!

Blev ingen fika, eller? Jag hade inte tid att springa över till min kära mor o kolla här förra veckan. Men kan vi inte bestämma nåt istället? :) Linnéa är visserligen hos pappa i helgen men ingen som kan typ mån-tis eller nästa helg. ??

Vad jag tjatar om fika..

Har era små börjat prata, de som är runt 18 mån? Det har Linnéa, låter så mysigt när hon nu äntligen vill. Förut titta hon bara på en som om man vore dum o skratta.

Svar på tråden MAMMAMAFFIAN! unga sthlms-mammors nya tråd!!!