Inlägg från: jessapessa |Visa alla inlägg
  • jessapessa

MAMMAMAFFIAN! unga sthlms-mammors nya tråd!!!

Jag får äran att inviga tråden, med det första inlägget

Här är det tröttigt o hängigt.. jag har världens huvudvärk, Svea har 40,6 i feber nu o sover, o Robban hostar lungorna ur sej (dags o sluta röka kanske? )
    Svea har sovit hela dagen känns det som.. dem stunder hon har varit vaken har hon skakat som en tok o varit otröstlig..Farmor kom med mirakel-alvedon och hon blev pigg (alldeles FÖR pigg) någon timme, tills det var dags att åka hem.. sätta på sej kläderna var inte kul. Powernap på tre minuter i bilen, gråta ännu mer, dricka lite vatten o hopp i säng..
    Så är det hos oss nu.. kul ledig helg jag har.. bara jag o Svea hemma om dagarna, för Robban är på jobbet.. min mamma kan inte komma o umgås, för hon är inte hemma

Nej, nu ska jag krama om min karl o sen krypa ner under täcket.

• jessapessa

Hej flickor!
    Här är det bättre, febern hos svea är så gott som borta, men hon är jättesnorig.
    Jag är jättetrött o har tusen grejor att hinna med idag.. om jag får för svea vill säga

• jessapessa

Nu är Svea som vanligt igen Sov tre timmar på dagen, o är fit for fight nu

Ska ta o fortsätta städa, o laga mat också... hörs sen

• jessapessa

Shysst o få shoppa! Jag vill också..!
    Vi har varit hemma hela dagen o städat o busat.. är inte klar med städningen, ska plocka lite till o möblera om kanske..

• jessapessa

Jobbigt det där Emma..! Hoppas det löser sej, o att dem skyndar sej på med att göra klart köket, så att man kan leva o bo där!

Nu har jag gjort om min ansökan o ska skicka iväg till några jobb..

• jessapessa

Får hoppas på att det inte är så stor skada under diskbänken.. så att ni slipper en fläkt till..!

Ja, jag hoppas verkligen att någon nappar på min ansökan, vore så skönt att få nytt Å så att jag får shoppa

• jessapessa

rise and shine dollfaces!
    Ha en bra dag!

• jessapessa

Hejsan hoppsan!
    Eftermiddagen/kvällen började bra.. Svea öppnar sin burk med välling o häller ut i hela köket o på sej själv.. bara o dammsuga..!
    Åh, jag vill också resa!! Men det blir nog en sommar på landstället i sommar, bara jag Robban o Svea Sen tänkte vi nog bjuda över vänner någon helg o grilla o ha det mysigt..
    Sitter o funderar på husköp.. vill inte bo i lägenhet längre Kan tänka mej ett hus utanför stan någonstans, där det är billigt o fint
    Eller ett radhus
    Nej, nu måste jag sluta drömma.. det är ju massa planering som måste göras..!

• jessapessa

E: How can I forgett! Klart den ska hinnas med!

Me like den nya familjeliv-sajten! Fast mycket vill jag ändra på, till exempel det fula typsnittet när man skriver

Svar på tråden MAMMAMAFFIAN! unga sthlms-mammors nya tråd!!!