BF 13 Juni
Jag är väldigt lycklig och det e fortfarande overkigt, men går allt som det ska så har jag beräknad födsel den 13 Juni 2014. Någon annan? Skulle vara kul och dela lite ideer och prat med någon som är i samma vecka.
Jag är väldigt lycklig och det e fortfarande overkigt, men går allt som det ska så har jag beräknad födsel den 13 Juni 2014. Någon annan? Skulle vara kul och dela lite ideer och prat med någon som är i samma vecka.
Grattis till er alla! Hoppar in i tråden, gravid med andra barnet och har bf 12 juni. Mår rätt bra, lite illamående och "mensvärk" till och från. Vi har inte berättat för våra nära och kära ännu.
Men det såg bra ut iaf med hjärta och så?
Jag gjorde mitt ul i torsdags och bm beräkna mig till 10 juni istället för 13 juni. Men jag tror nog jag blir flyttad tillbaka en dag eller två igen vid rul.
Grattis! Vi har inte heller berättat än men det börjar väl bli dags nu i dagarna!
Tizi: Vi berättade för min familj igår och ska berätta för sambons familj när vi träffar dom nästa helg. Jag har fått tid för rul i januari.
Fin bild! Så roligt att få se dom små
Vi berättade för mina föräldrar idag och nu står svärisarna på tur!
Vi berättade för mina föräldrar idag. Blandade åsikter då vi till veckan även ska köpa hus som det är väldigt mycket jobb på.. men det är ju upp till oss :)
Hej hej! Hoppar in här om det går bra?! :) Har BF den 15 juni om det nu stämmer. Andra barnet och det känns helt otroligt. Svårare att förstå det den här gången.
Heej, grattis till er alla.. Jag hoppar in här.. Jag har oxå bf 12 Juni,. Inskrivning imorrn, väntat i evigheter så ska bli så kul att få komma dit och prata. Bokar dom tid för ul på inskrivningen? :)
Heej, grattis till er alla.. Jag hoppar in här.. Jag har oxå bf 12 Juni,. Inskrivning imorrn, väntat i evigheter så ska bli så kul att få komma dit och prata. Bokar dom tid för ul på inskrivningen? :)
Åh va kul... Trodde de tog ett tag innan man blev bokad på ul :) Sambon blev så besviken fö han trodde man fick se bebisen på inskrivningen, stackarn har gått och väntat så länge så han blev jätte besviken :p
Åh va kul... Trodde de tog ett tag innan man blev bokad på ul :) Sambon blev så besviken fö han trodde man fick se bebisen på inskrivningen, stackarn har gått och väntat så länge så han blev jätte besviken :p
Avhaka, då ska ja inte ta ut segern i förskott :)