Inlägg från: Jacqueline |Visa alla inlägg
  • Jacqueline
    nobody else skrev 2013-10-31 20:18:24 följande:
    Grattis, bara tre dagar efter. Glad hur känner du? 
    tredje barnet nu men mina barn är 5 och 7år så det känns som man är nybörjare hehe :P hade helt symtomfria graviditeter med mina två töser och denna gången mår jag sjukt dåligt :-/ mindre skoj ,själv då?
  • Jacqueline
    nobody else skrev 2013-10-31 20:34:06 följande:
    Oj, vad kul! :) 
    Jag har allt typ man kan ha så här tidigt i en graviditet, iaf det jag läst om. Glad 
    Livmodern gör ont hela tiden nästan och idag har det gjort ont i magen. Tungan ute 
    Ja så känner jag med förutom ont i magen då verkar slippa undan den klassiska "mensvärken" hyfsat denna gången med hehe
  • Jacqueline
    nobody else skrev 2013-10-31 20:48:33 följande:
    Det låter lite lyxigt, för mig värker det, men första barnet också kanske är alldeles för extra känslig då. :P
    För mig var det ingen värk med första ,lite värk med tvåan och nu är det lite sisådär hehe mest ingenting alls men ibland kommer det lite svagt.
  • Jacqueline
    nobody else skrev 2013-10-31 21:14:31 följande:
    Man längtar dock inte till någon värk. Tungan ute
    Verkligen inte!!Jag hoppas bara att illamåendet blir värre än såhär har inte varit så farligt innan men nu denna veckan har det eskalerat nåt grymt.
  • Jacqueline
    MeJustMe skrev 2013-11-01 08:12:13 följande:

Jag mår illa till och från.. blir dock lite värre för varje dag. Men mår betydlig bättre än med första barnet :)

vill att veckorna ska gå fort så vi kan berätta för alla snart... tänkte hålla det hemligt ett tag till. Har ni berättat än?

Har berättat för dom närmsta och mina barn...vill att dom ska kunna ha bättre förståelse om något skulle hända.Ska på vul på torsdag iaf och kommer då va i vecka 8+3 så om allt ser bra ut så blir det nog offentligt då.
  • Jacqueline
    nobody else skrev 2013-11-09 21:44:59 följande:
    Jag var på mitt första UL i onsdags och hade räknat helt fel på veckorna. Jag är i v.7 och inte v.10 har bf den 29 juni. 
    Var på vul i torsdags och hade minsann räknat precis rätt fick se en liten kludd med fina hjärtslag...det roligaste är nog att Lill-kludden hänger uppochner som en fladdermus haha ^^
  • Jacqueline
    Emma1991 skrev 2013-11-24 09:50:27 följande:

Heej, grattis till er alla.. Jag hoppar in här.. Jag har oxå bf 12 Juni,. Inskrivning imorrn, väntat i evigheter så ska bli så kul att få komma dit och prata. Bokar dom tid för ul på inskrivningen? :)

Här gör dom..jag hade inskrivning i tisdags och fick bokat tid till rul 14/1 direkt på plats.
  • Jacqueline
    Emma1991 skrev 2013-11-24 09:58:12 följande:

Åh va kul... Trodde de tog ett tag innan man blev bokad på ul :) Sambon blev så besviken fö han trodde man fick se bebisen på inskrivningen, stackarn har gått och väntat så länge så han blev jätte besviken :p

Beror på var i landet man bor tror jag...vissa får en remiss hemskickad nån vecka efter inskrivningen.
Svar på tråden BF 13 Juni