Inlägg från: Anonym (Varför?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Varför?)

Mest män på Happypancake?

Varför går en man in på min profil 18 gånger och flirtar 16 gånger av dom, och skriver ingenting i mailen?? Verkar lite stört.

• Anonym (Varför?)
    Dejtande skrev 2014-07-13 00:23:19 följande:
    Instämmer! Skulle blocka honom. 

Han har inte flirtat på ett tag nu. Men jag ska på dejt någon gång nu i veckan, med en annan!! Får väl se hur det går☺️😱 Första gången jag går på dejt med nån från HP, eller öht med någon på 13 år.....
  • Anonym (Varför?)
    Sensitiveguy skrev 2014-07-23 15:43:54 följande:
    Vad heter du på HP?

Jag är inte kvar på HP, en slyngel på 24 unga år fick mej avstängd. Han blev sur för att jag inte ville prata lika mycke snusk som honom + att han trodde jag var en kille:))) Så sorry:/
  • Anonym (Varför?)
    nanneN skrev 2014-08-06 16:33:30 följande:

Men för oss som är kapabla att skilja på sex och känslor då?

Jag har inte sex med någon för att få något emotionellt, jag har sex för att få fysisk njutning. Behöver jag emotionellt stöd så skaffar jag en partner eller vänder mig till familj/vänner.

Jag skulle inte påstå att jag blir direkt glad av att ligga med 100 män, men å andra sidan så ligger jag inte med män för att bli glad heller så jag förstår inte riktigt vad det har med saken att göra.

Jag ligger med män för att jag vill bli tillfredställd, och efter 100 män så vore det väl fan om inte några av dom skulle lyckas. ;)

Verkar lite så att det är så man får göra. Visst har jag legat med killar jag inte vart ihop med. Träffade mina barns pappa när jag var 19, så efter det har det varit lugnt. Men vill man ha sex är det nog den metoden som du gör som gäller. Det är helt nytt för mej, så jag får nog bara vänja och anpassa mej. Men det känns sådär kul att dom flesta killar går stenhårt ut med knulla så fort dom kan på dejtingsidor. Även om dom skrivit "seriöst förhållande" Osmart av dom iaf att gå ut så hårt med engång, kan ju vara lite normala i början och SEN ev ta upp det hör med sex. Jag har iaf gått ur HP, killarna var ju inte kloka:((
  • Anonym (Varför?)
    nanneN skrev 2014-08-07 04:10:37 följande:

Så kan man ju se det. Eller så inser man att dom faktiskt bara är ärliga med vad det är dom är ute efter.

Jag för min del föredrar att en kille är rak och öppen med vad det är han vill.

Men vissa av dom var ju inte ärliga. En jag pratade med hade skrivit ' seriöst förhållande' Vi började prata och när en dejt kom på tal så ville jag träffas på en pub i stan, bara för att ses o tjöta lite. Han ville ses på en parkering utanför Willys där jag bor för att sen åka hem till mej. DÅ kom det fram att han bara vill ha en kk... Kunde han ju skrivit i sin presentation då. Ser inget fel att vilja ha en kk, men då får man ju gå ut med det från början. Klart man föredrar öppenhet och ärlighet ( från början)
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Varför?) skrev 2014-08-09 00:37:54 följande:

Men vissa av dom var ju inte ärliga. En jag pratade med hade skrivit ' seriöst förhållande' Vi började prata och när en dejt kom på tal så ville jag träffas på en pub i stan, bara för att ses o tjöta lite. Han ville ses på en parkering utanför Willys där jag bor för att sen åka hem till mej. DÅ kom det fram att han bara vill ha en kk... Kunde han ju skrivit i sin presentation då. Ser inget fel att vilja ha en kk, men då får man ju gå ut med det från början. Klart man föredrar öppenhet och ärlighet ( från början)

Har ändrat inställning. Har bara ons, och skulle det bli mera så ok. Snubben på parkeringen har jag träffat två gånger:) Är kvar på pannkakan igen. Har gett mej många sköna stunder. Senast för 2 timmar sen:)

Har haft säkert 7 killar hemma hos mej.....

Allt från ålder 24-52

Detta passar mej perfekt just nu=))
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (NotMrPerfect) skrev 2014-10-20 22:17:45 följande:

Några kommentarer:

Alltså någon (oavsett kön) som på HP el liknande kontaktsidor säger sig "söka vänner" skulle jag se som någon som har kontaktproblem. 

Att inte ha bild kan väl ha sin förklaring. Man kanske inte vill att ens ex eller hennes vänner skall se ens presentation och man framstår som desperat eller så (kanske bara om man är nyskild). Dessutom är det inte lite ytligt att kräva foto för att ens svara? Det rimmar rätt dåligt med man tycker det inre är det viktigaste. Eller syns det inre så väl på bild? 

Sen tycker jag att majoriteten av de (kvinnliga) profiler jag sett på HP är så enormt trista. En del kan ju dock bli intressanta tack var en snygg profilbild. 

Varför skulle dom ha kontaktproblem? Dom kanske faktiskt söker vänner och utgår ifrån det, för att senare märka om dom passar ihop eller inte. Men åt andra sidan så vet ju inte jag hur dom tänker... På riktigt....

Sen finns alternativet att ha låsta bilder på HP. Man låser bara upp dom till den man vill.

Tror dom flesta är nyfikna på vem man pratar med. Sen har jag börjat prata med flera st som inte haft bild, längre konversationer. Dom har varit trevliga. Alla är inte rötägg.

Då är uppenbarligen min pres och bilder ok, jag får en hel del mail, glad är jag för det
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Ej norm) skrev 2014-10-21 00:41:38 följande:

Exakt så fungerar det. Kvinnor vet ofta inte vad de vill, eftersom de mörkar det så effektivt att de till och med döljer det för sig själva.

Därför blir det en fungerande strategi för män att ignorera kvinnor när de skriver att de önskar en partner för att rensa rabatten på söndagar, och istället gå direkt mot hennes sexualitet.Män som lyssnar på kvinnor får helt enkelt inte ligga speciellt mycket för kvinnor visar ofta inte det.

Jag har Inte medvetet mörkat. Jag tänkte på ett annorlunda sett när jag blev singel. Trodde jag ville ha ett seriöst förhållande, men kommit på nu att jag inte vill. Trivs otroligt bra men att vara singel.

Sen att män blir otroligt på när man säger att man vill gå på en dejt, är ju en aning jobbigt. Dom borde tänka på att inte bli för på, för då drar man öronen åt sig.

Men, man går ju givetvis hellre på en dejt med en som inte vill ha kik och visa sina kukar så fort det bara går. Det är avtändande.

Har ändrat min status till vönskap, för det fattar alla vad som menas med det, ifrån seriöst förhållande. Med det valet, så medföljer ju det jobbiga ynglar visserligen, men det för jag ta då;)
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Singelkvinna) skrev 2014-10-19 21:09:50 följande:

Tro mig, jag är normen för en vanlig singelkvinna.

Jag skulle säga att väldigt få i verkliga livet är ute efter enbart sex. Det är bara en feluppfattning i män huvuden.

Oj tror du verkligen det?
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Singelkvinna) skrev 2014-10-21 07:33:45 följande:

Ursäkta vart?

Här
  • Anonym (Varför?)
    Daniel 723 skrev 2014-10-21 16:20:02 följande:

You go girlie! 

Puss goding
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Ej norm) skrev 2014-10-21 18:22:48 följande:

Välkommen.

Tack!!
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Singelkvinna) skrev 2014-10-21 19:32:28 följande:

Ja du är nog mer normen för singelkvinnor. Som dejtar på parkeringar och drar hem otaliga män i alla åldrar för att enbart bli påsatt. My bad.

Äsch då;)

Vi möttes ju inte på park, han kom hem till mej direkt !!
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Singelkvinna) skrev 2014-10-21 19:32:28 följande:

Ja du är nog mer normen för singelkvinnor. Som dejtar på parkeringar och drar hem otaliga män i alla åldrar för att enbart bli påsatt. My bad.

Joo just det. Har visst mött en på en parkering. Han stod på nordostans parkeringsgarage i sin vita arbetsbil. Jag gick fram, vi sa hej och kysstes. Sen hoppade jag in i hans bil, han körde mej hem. Vi gick upp till mej och hade gudomlig sex.

Jag blir påsatt, han blir påsatt. Alla nöjda och glada.

Yes, your bad.
Svar på tråden Mest män på Happypancake?