Inlägg från: Anonym (NotMrPerfect) |Visa alla inlägg
  • Anonym (NotMrPerfect)

Mest män på Happypancake?

Några kommentarer:

Alltså någon (oavsett kön) som på HP el liknande kontaktsidor säger sig "söka vänner" skulle jag se som någon som har kontaktproblem. 

Att inte ha bild kan väl ha sin förklaring. Man kanske inte vill att ens ex eller hennes vänner skall se ens presentation och man framstår som desperat eller så (kanske bara om man är nyskild). Dessutom är det inte lite ytligt att kräva foto för att ens svara? Det rimmar rätt dåligt med man tycker det inre är det viktigaste. Eller syns det inre så väl på bild? 

Sen tycker jag att majoriteten av de (kvinnliga) profiler jag sett på HP är så enormt trista. En del kan ju dock bli intressanta tack var en snygg profilbild. 

• Anonym (NotMrPerfect)
    nanneN skrev 2015-01-21 13:02:03 följande:
    Vem har pratat om det mest intima? Vi pratar väl om att ha sex?
    Försök förstå att för många så är sex faktiskt bara sex, inget särskilt intimt, hemligt eller skamfyllt utan något man ägnar sig åt för att man gillar det.

Och vad gäller sjukdomar så redan på 1800-talet uppfann företaget Goodyear något som kallas kondom. Du kanske skulle ta och googla på det, en mycket användbar uppfinning. Dessutom är det ju inte alla som går runt och bär på en massa sjukdomar, finns ju ganska gott om friska människor här i världen också.
    Anonym (Singelkvinna) skrev 2014-10-22 21:01:49 följande:

Men det är klart ni killar klappar varför? På ryggen, ni vill ju bara tömma och glömma och det går inte med tjejer som har självrespekt ;)

Jag är tjej och jag klappar!
    Jag vill också bara ha spontan sex ibland, drar gärna hem en snygging från krogen för ett snabbt ligg och skickar hem honom morgonen efter för att aldrig se honom igen.
    Jag får det jag vill ha och han får det han vill ha och ingen tar skada, så varför inte? Kan inte se något negativt med det. Att det dessutom retar upp moraltanter så trosorna snurrar sig på dom ser jag enbart som ett stort plus. :D

• Anonym (NotMrPerfect)
    nanneN skrev 2015-01-21 13:02:03 följande:
    Vem har pratat om det mest intima? Vi pratar väl om att ha sex?
    Försök förstå att för många så är sex faktiskt bara sex, inget särskilt intimt, hemligt eller skamfyllt utan något man ägnar sig åt för att man gillar det.

Och vad gäller sjukdomar så redan på 1800-talet uppfann företaget Goodyear något som kallas kondom. Du kanske skulle ta och googla på det, en mycket användbar uppfinning. Dessutom är det ju inte alla som går runt och bär på en massa sjukdomar, finns ju ganska gott om friska människor här i världen också.
    Anonym (Singelkvinna) skrev 2014-10-22 21:01:49 följande:

Men det är klart ni killar klappar varför? På ryggen, ni vill ju bara tömma och glömma och det går inte med tjejer som har självrespekt ;)

Jag är tjej och jag klappar!
    Jag vill också bara ha spontan sex ibland, drar gärna hem en snygging från krogen för ett snabbt ligg och skickar hem honom morgonen efter för att aldrig se honom igen.
    Jag får det jag vill ha och han får det han vill ha och ingen tar skada, så varför inte? Kan inte se något negativt med det. Att det dessutom retar upp moraltanter så trosorna snurrar sig på dom ser jag enbart som ett stort plus. :D

Svar på tråden Mest män på Happypancake?