Mest män på Happypancake?
har inte läst alla svaren. Har dock själv varit med på HP och andra siter till och från. Eftersom jag själv var ute efter en seriös relation så skulle jag givetvis inte skriva till någon som angett sig som gift. Det är nog därför du inte fått så många kontakter TS. Att skriva att man inte är ute efter nåt mer än nån att prata med tror jag att de flesta inte tror är sant. Då kan du hellre hitta nån att samtala med genom nån hobby/förening/Facebook eller ja, tom här på Familjeliv. Att försöka hitta en ren samtalspartner på en datingsite ÄR nog rätt svårt.
Visst kan man använda en datingsite på olika nivåer men flertalet som ger sig in i denna djungel vill ju ändå träffa nån, inte bara hitta en kompis att prata med
och sen undrar jag lite ändå: om du är en gift man och du vill hitta andra att prata med, varför söker du då efter kvinnor att prata med? Duger inte din fru? Kan du inte prata med folk du redan känner? Varför kan du inte söka manliga vänner att prata med? Du måste ju förstå hur det ser ut "gift man söker kvinna, men BARA för att prata med" De flesta tror helt enkelt inte på det, inte på en site som HP
om du bara vill "snacka skit" så finns det andra siter, rena chatsiter om jag inte missminner mig.