Inlägg från: Anonym (Max) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Max)

Mest män på Happypancake?

Anonym (puré) skrev 2014-07-23 16:13:40 följande:

.. Eller så kan man gå ut. Stänga av datorn och träffa nytt folk.
    nåt sånt. Ta en öl eller vitt/rött vin om du tycker om sånt. Konversera, flörta ha kul.
    ta ett nummer eller följa med. Varför krångla till det. ?Glad

Att ragga brudar på krogen är ju totalt passé. Bättre att vara på krogen för att ha kul. Fitta ordnar man on line.
  • Anonym (Max)
    Anonym (puré) skrev 2014-07-23 16:18:39 följande:

aha. jaså. hm går det bra för dig? Glad

Relativt, och har mer slantar i plånboken efter att jag slutade ragga på krogen. Jag är vältränad och är man det får man knulla. Bara att lägga ut en bild på kroppen.

Kvinnor är ena riktigt ytliga verelser, även om de låtsas se inre kvalitéer, eller vad det nu kallas.

Fan vad cynisk man blir med åren. När jag var yngre trodde jag att kvinnor var "bättre" personer än män. Oj vilken villfarelse!
  • Anonym (Max)
    Anonym (puré) skrev 2014-07-23 16:44:46 följande:

um. jo i vissa fall så. Jag har upplevt detta med.
    tror cynismcancern har spridit sig till mig med men tror nog faen jag har roligare ute än att sitta framför en dator.
    blir det ingen tjej så blir det iaf efterfest

Grejen är den att det inte är nån skam i att bli nobbad på nätet. Man skiter i det och klickar vidare. Perfekt!  På krogen är det ju aspinsamt att få nobben. Och jag gillade eg. aldrig att ragga ute. Tyckte det var en plåga. Så jag gillar nätragg skarpt.

Däremot gillar jag att vara ute på krogen, snacka med folk, med brudar också. Fast när man inte raggar på dem, så har man mycket roligare. Då kan man nobba dem ist. Brudar tänder ju på nåt konstigt sätt på ointresserade killar. Fråga mig inte varför.
Svar på tråden Mest män på Happypancake?