Varför hatar folk SD?
FDFMGA skrev 2014-10-15 14:27:30 följande:
Hm, man kan väl inte precis påstå att du ännu nått upp till gärdsgårdsserien i logiskt tänkande - i konsekvensens namn skulle du ju annars bland annat utnämna dig själv till batikhäxa och psykopat, tillmälen som du flitigt tillskriver andra.Problemet är väl annars att du inte når upp till en sådan nivå att du förmår känna igen en skribent som återkommer med ständigt nya signaturer efter att lika ständigt blivit bannad från forumet.
Stackars Mia är nu avförd från forumet, vilket förstås kan te sig som en ofattbar skymf och en sanslös konspiration när man är van att som du doppa näsan i nazistiska Metapedia för att söka svar.
Nej, jag hatar inte SD eller SD-kramare, jag kan till och med känna medlidande med de obegåvningar som lockas av SD:s budskap - men det är ett medlidande som definitivt inte saknar inslag av löje och förakt.
Som jag ser det var Sufferings budskap i den här tråden att påstå att ni hatar och fruktar SD för att partiet står för en sanning ni skyggar för - inte alls lika roligt att veta att man är föraktad och att folk skrattar år ens dumheter. Jämför gärna med vissa invandrargäng och deras ältande om respekt, de vill bli hatade och fruktade precis som Suffering.
Däremot är det mycket troligt att ett nättroll försöker få andra att framstå som "nättroll". Anledningen? Jo, naturligtvis för att försöka minska den andra personens trovärdighet. Ungefär som "psykopat" således. Skillnaden är väl att "psykopat" inte är nåt modeord på nätet.
Du borde kontemplera dina inlägg innan du postar...