Inlägg från: MrFahrenheit |Visa alla inlägg
  • MrFahrenheit

Varför hatar folk SD?

sjuttiofemman skrev 2015-01-16 22:28:29 följande:

Ett av många bevis på att sverigedemokrater ljuger om det krävs istället för att ta ansvar.

Tycker att denna video är lika tragisk samtidigt som den är ett forsatt frågetecken kring varför människor strömmar in till dessa, som uppenbarligen inte kan hantera sanningen,

Människor röstar på detta parti av andra grunder (mycket pga okunskap men även misstro) än vad de egentligen vågar säga offentligt.
  • MrFahrenheit
    Philipsson skrev 2015-01-17 07:42:57 följande:
    Taktiken att själv hitta på det man argumenterar mot, för femtioelfte gången, är demagogi. Inser du inte hur lättgenomskådad och fånig denna taktik är: När skulle jag ha sagt att alla muslimer är terrorister? Det där har du ju hittat på alldeles själv.
    Samtidigt ifrågasätter du heller inte mitt resonemang. Hur fånig taktiken än må vara så fungerar den ju uppenbarligen (än så länge).
  • MrFahrenheit
    FDFMGA skrev 2015-01-16 22:43:25 följande:
    En nyttig påminnelse om att det är slödder rån botten till toppen i SD.
    Bench-luvers inte slödder...
  • MrFahrenheit
    overdose skrev 2015-01-17 15:34:16 följande:
    Ni förstår inte de mest basala resonemang. Av andra grunder är detsamma som, önskan om invandring med förnuft, önskan om folkhem som politiskt mål, önskan om förnuftig hjälp för nödställda, och önskan av överlevnad för svensk etnicitet.

Varför är du emot det? Kan du säga det offentligt, kan du säga att du vill ha kål på svenskar? Jag tror få folkmördare kan det, men försök.
    Ni bench-luvers klarar inte av att hålla er till själva sakfrågan utan att tro att alla som är villiga att respektera andra, även om de inte är svenskar eller ej, går in för att hatar just er!

Att ständigt se sig själv som ett offer istället för att ta tag i saker, fungerar alltid!"
  • MrFahrenheit

Det känns bra, jag känner att Lördag är en dag man ska kunna njuta utav. Lördag kommer och hälsar på oss här på FL en dag i veckan och jag vill ju inte (precis som de flesta) bli betraktad som en söndagsbilist redan idag!

Jag är taggad, är ni?

"Sd-Beleibers, are you ready for some more shut-up-spray? "

• MrFahrenheit
    overdose skrev 2015-01-17 16:50:10 följande:
    Jag är för svensk etnicitet och kultur. Tomma stolar kommer inte att vara tomma för evigt. Det är ett problem i nuet, men inget som inte går att lösa.

Det hela är egentligen ganska enkelt, antingen kan man tala om tomma stolar, eller så kan man tala om etnicitet i Sverige och det självklara att även svenskar måste få leva.
    Det hela är egentligen ganska enkelt. Antingen kan man tala om tomma stolar och/eller etnicitet under julafton.

> ELLER <

Så talar man till andra med en nypa respekt och i alla fall försöker tända hoppet om att vi människor ska komma överens tillslut, trots att alla domedagsprofeter  plötsligt har återuppstått från ingenstans de senaste åren....

"You can totally trust me. I am intelectual! (I also luve benches)"

• MrFahrenheit
    Philipsson skrev 2015-01-17 23:00:41 följande:
    Jaså? Fram då med exempel, lögnhals!
    Nu var det ju en viss annan som först anklagade någon anna för att vara lögnaktig.Du vet att även vita lögner är lögner...

">"Chewie here, Chewbacca there"

• MrFahrenheit
    oOOo oOOo skrev 2015-01-23 23:50:55 följande:
    Vet inte ens om jag har din uppmärksamhet  
    Känns som du börjar driva iväg lite
    Digestive skrev 2015-01-23 23:45:08 följande:
    Nöjd?
    Nä, tror jag har för lite 'svärta i tystnaden'. Måste nog flytta kylskåpet en aning.
    Det var en fruktansvärt dålig dikt!

Skriv så här istället:

'När jag söker din uppmärksamhet
    Det är då förståndet tryter
    När jag känner att saker är på glid
    Det är först då jag känner svärtan inom tystnaden

Kylskåpet står på sniskan...
    Nu flyttar jag den en aning'

Svar på tråden Varför hatar folk SD?