Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn

Varför hatar folk SD?

Velouria skrev 2014-03-16 20:04:45 följande:
    Kolla här hur sverigedemokrater kör med hatpropaganda för att få väljare Jag tror inte ett skit på denna story. Om den är sann så beror det nog på att han har ett hakkors tatuerad i pannan.

www.familjeliv.se/Forum-26-98/m72768003.html

En liten notis: personen skriver att även bosnier och albaner har varit inblandade i bråken, men fokuserar enbart på afrikaner och araber Så typiskt en korkad sverigedemokrat.
    Jag orkade bara läsa 5 rader men jag slutade gå på bio i Heron City pga skrikande invandrarkillar. Det gick inte att se en enda film som innehöll skottlossning, bråk, kyssar eller sex. Det skreks och vrålades ABOOOOO brorsan i salongen konstant och pratades i mobiltelefon och de få som vågade säga till fick pop corn kastade på sig och blev hotade med stryk.
    Man skulle kunna tro att de aldrig sett en kyss förut för de gick apeshit i salongen.
    Bara en parentes. Är inte helt omöjligt att de stör på lektioner heller.
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 20:04:59 följande:
    Mjaha. Så om rassar utnyttjar hennes personliga tragedi, och hon reagerar, så är det lättkränkthet. Om antirasisterna gör samma sak, som reaktion, så är det legitim kränkthet. Så... intressant.
    Nu läste du som vanligt. Om flygbladsutdelningen stöttades av hela samhället förstår jag om hon kände sig kränkt. Som demonstrationen gjordes. Förstår du inte skillnaden?
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 20:08:32 följande:
    Som sagt, om inte sannerliga skäl föreligger. Och, givetvis, såvida de inte är svenska medborgare. Men annars är det det normala, att utvisning sker före, efter eller under avtjänat straff.
    Vilka skäl?
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 20:21:09 följande:
    Kan vara att personen har barn i landet, eller att personen väntar dödsstraff i mottagarlandet.
    Ja alla barn förtjänar en närvarande våldtäktspappa! Mums. Ett väldigt idiotiskt skäl som ibland inte godkänns lyckligtvis.
    Och Sverige borde stuva om sina lagar lite. Väntar man på dödsstraff i hemlandet och fortsätter våldta i nya landet då har man begått jäkligt grova brott och det borde kunna ses lite som karma.
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-03-16 20:42:08 följande:
    Tonåringar går tyvärr ofta på bio med samma inställning till hur man ser på DVD hemma, filmen är en bakgrundsaktivitet eller en av aktiviteterna i multitaskandet.

Jag skulle vilja ha vuxenbio precis som det finns vuxenkväll på simhallar.
    Tonåringar och tonåringar....mellan 15-30 skulle jag vilja påstå.

www.expressen.se/kvp/bioganget-knackte-nasan-pa-filip-28/

Man ska inte behöva riskera stryk för att man ber folk hålla tyst på bio.
    Vuxenbio låter som nåt. Fast lite snuskigt nästan
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-03-16 20:58:32 följande:
    Det är biovaktmästarens uppgift att se till att det är ordning i lokalen. Jag har varit med om att de eskorterat ut folk som inte uppfört sig efter tillsägelse.

Vuxenbio finns, men inte där jag bor. Inte nog med underlag.
    När vi fortfarande gick på Heron så sprang biovaktmästaren in och ut men det hände inte särskilt mycket. Han ville väl inte heller ha stryk antar jag. Dom var ju ofta mellan 5-15 stycken och den lilla taniga killen med ficklampan ensam.
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-03-16 21:15:24 följande:

Sådan är lagen och här efterföljs den. Inget konstigt.
    Nja. Jag har läst de märkligaste domar där galna män fått stanna pga sina barn i Sverige.
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-03-16 21:46:06 följande:
    Men klaga då till biografen så de tar in någon som klarar att upprätthålla ordningen. Antagligen håller de på för att de märker att de kan.
    Jag går inte dit längre. Finns trevligare biografer i bättre områden där man slipper höra aboooo.
    Nu måste jag sova. Ska upp 5. Godnatt allihopa.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?