Inlägg från: oOOo oOOo |Visa alla inlägg
  • oOOo  oOOo

Varför hatar folk SD?

sjuttiofemman skrev 2014-02-16 23:26:52 följande:
    Ni på högerkanten är duktiga på att sätta etiketter på folk. 
    Vilka ni? Etiketterar du mig nu?
  • oOOo  oOOo
    sjuttiofemman skrev 2014-02-16 23:39:35 följande:

Nej det är väl rätt uppenbart vart du har dina sympatier?
    Du menar "Ja det är väl rätt uppenbart vart du har dina sympatier?" då?
    Vilka sympatier är det jag har och hur kommer du fram till det?
  • oOOo  oOOo
    sjuttiofemman skrev 2014-02-16 23:56:34 följande:

Eftersom du tycks bli oerhört kränkt av att jag påvisar sd's rasism så drar jag slutsatsen att du befinner dig på högerkanten på den politiska skalan. Eller tillhör Sd även om jag anser att det är samma sak. Dessa personer brukar lägga ord som hat, extremism och våld i munnen på oss meningsmotståndare.
    Det var du själv som skrev om din avsky, något som du var tydlig med inte påverkade ditt blodtryck.

Du är imponerande duktig i ditt etiketterande
  • oOOo  oOOo
    Missermajser skrev 2014-02-17 00:10:49 följande:
    Den där manövern är rätt fjantig tycker jag. Är du här och försvarar SD så är det väl rätt klart att du håller med dem i mångt och mycket.
     Av mig får du stämpeln "flumvänster" för att du är så virrig att du ställer frågor om dig själv. 
    Det är bra du rycker in och hjälper 75:an reda ut begreppen. 

Intressant syn du har på denna "flumvänster" etikett. Börjar nästan bli inflation i etiketterande nu  
  • oOOo  oOOo
    sjuttiofemman skrev 2014-02-17 00:33:01 följande:

Så du tycker inte illa om rasism?
    Inte för att din fråga relaterar till vad vi pratade om men visst är det så att jag personligen tycker att man skall minimera rasism.
  • oOOo  oOOo
    nihka skrev 2014-02-17 00:41:53 följande:
    SD - Sveriges mest hatade parti. Det finns inget annat riksdagsparti som folk går igång på så mycket som SD och de har förstås sig själva att skylla.
    Finns det någon undersökning på detta? Vilka är dessa människor som är så uppfyllda av hat?
  • oOOo  oOOo
    sjuttiofemman skrev 2014-02-17 09:27:15 följande:

Okej..så lite grann rasism är okej enligt dig? Är det samma med andra kränkningar, tex om du hade en tonårsdotter som blev lite grann våldtagen eller sextrakasserad så är det okej också?
    Nej, rasism är inte ok. Någon annat har jag inte skrivit men jag förstår att du har tolkningsproblem, du är inte ensam. Såg precis tv reklam för bindor "upp till 100% täta", ja givetvis

Du verkar så uppfylld av hat att det spiller över lite till höger och vänster.

• oOOo  oOOo
    Philipsson skrev 2014-02-17 15:33:42 följande:
    Den som använder de grövsta kraftuttrycken i denna tråd, och kallar den och den för extremist, är ju du.
    Vad kan man annars förvänta sig av en person som är nöjd med sin förmåga att avsky utan minsta påverkan på cirkulationsapparaten. Inte konstigt att avskyn stänker även på de som bara råkar stå nära

Tänk om vi bara hade färre sådana hatiska människor i världen så trevligt det hade varit Solig
  • oOOo  oOOo
    sjuttiofemman skrev 2014-02-17 20:26:45 följande:

Så mycket trams för att styra om fokus från de viktiga frågorna..
    Tja, jag pratar om trådens ämne, hatet mot SD. Hur din avsky ligger som en unken odör över debatten.
  • oOOo  oOOo
    sjuttiofemman skrev 2014-02-18 13:48:10 följande:

Du har inga motargument till Sd´s utspel som presenteras på interasistmen.se så du måste angripa mig som person.
    Du råkar representera problemet med hatiska människor. Problemet för samhällen är ofta hatiska människor som skapar dålig stämning och otrygghet. Hade inte vissa mänbniskor varit så hatiska hade det varit trevligare eller hur. Inte är du nöjd och glad med din förmåga att avsky väl?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?