Varför hatar folk SD?
Fast nu räcker det faktiskt med att EN ENDA av dem kommer tillbaka hit med kunskaper om hur man smäller av bomber i folkmassor... för att det ska bli en katastrof. Och det är inget jag sitter och fantiserar ihop - det oroar SÄPO också. Har stått om det i flera dagstidningar de senaste dagarna.
Frågan är huruvida vi bör straffa hela kollektivet muslimer på grund av dessa få och för att det med dessa få finns en islamistisk hotbil i Sverige. Vart du står i frågan står redan klart, huruvida du har belägg för dina egna tankar i frågan verkar dock ointressant - och vuxna svenskar får hemskt gärna ha en större kvalitetskontroll på sina tankar än så, speciellt om de arbetar politiskt som du gör.
Hur som helst så tror vare sig jag och majoriteten svenskar på kollektiv bestraffning. Misstron på sådan metoder sitter rätt djuptrotad i svensken, hade exempelvis inte låtit mina barn leka hos föräldrar som straffar kollektivt. Beteendet är ovärdigt det svenska folket.. sedan kan du och gelikar gasta om svensk stolthet bäst ni vill, ni verkar ändå inte förstå begreppet stolt som någonting man handlar efter (utan snarare verkar det handla om saker man inte ens kan påverka, bland er, som vart man föds och dylikt).
Jag blir bara mer och mer trött på det där konspirations- och kollektivt bedtraffande partiet som kallas för Sverigedemokraterna. Är inte det minsta stolt över svenskar som påstår saker om folkgrupper utan belägg och som vill straffa dem med metoder som är allt annat än hederligt och civiliserat. Men man kan tryggt konstatera att ni iallafall är relativt få..