Inlägg från: Philipsson |Visa alla inlägg
  • Philipsson

Varför hatar folk SD?

Dorian Ertymexx skrev 2014-07-24 20:13:46 följande:
    Mmm, precis.

Faktakollen duckar de med en smidighet som annars inte återfinns i SD-ares menten. För oavsett vad Alliansen, med SDs goda minne, gör så är det märkligt nog alltid vänsterns och invandrarnas fel. Märkligt.
    Så du har missat att Åkesson vid åtskilliga tillfällen har klandrat Reinfeldt och regeringen? Du valde kanske att stänga ögon och öron då, för att det inte stämde med din världsbild.
  • Philipsson
    FDFMGA skrev 2014-07-24 19:09:41 följande:
    Hårklyveri, i så fall angriper sverigedemokraterna invandringspolitiken genom att angripa invandrarna.
    Inget hårklyveri alls.

Om man kritiserar den politik som leder till hög arbetslöshet, så klandrar man ju inte de arbetslösa. Eller det kanske du tycker? Hårklyveri?
  • Philipsson
    Dorian Ertymexx skrev 2014-07-25 00:48:01 följande:
    Klart han gjorde! Han vill ju inte avslöja att han är för en strikt högerpolitik, det lär skrämma bort vänsterväljarna inom SD. Men i praktiken för han en benhård högerpolitik.
    Men om du nu påstår det, så måste du ju då styrka det med argument.

Men det är som vanligt från din sida, bara lösa påståenden, lögner, som du själv har hittat på, på kammaren! Maken till oseriös debattör...
  • Philipsson
    FDFMGA skrev 2014-07-25 08:43:37 följande:
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-07-25 08:33:48 följande:

Men är svaret på bristande folktillväxt per automatik att importera massor med människor från kulturer som ofta är extremt inkompatibla med våra, och sätta dessa i segregerade förorter utan större möjligheter till integration i samhället?

Ja, vi ska hjälpa människor i nöd, inte tu tal om det. Men underskattandet av problematiken med kulturkrockar och islam i Sverige är nästan skrattretande.

Beror på vilket perspektiv man har. Ur mitt så finns det snarare farhågor som når paranoida höjder.

Toksekten har redan inlett kampen mot sharialagar i Sverige och påbudet om att alla svenska kvinnor ska könsstympas.
    Ett parti som däremot är en sekt, är ju Fi, men det partiet är ju älskat av media, dig och en del andra kastrater
  • Philipsson
    Velouria skrev 2014-07-25 01:23:35 följande:

Här är några uttalanden från ett av Sveriges roligaste riksmongo. Den lilla sionistråttan är även antisemit. 

www.interasistmen.se/dumheter/sd-topp-forsvarar-ekeroth-jag-har-aldrig-sett-honom-storig-provocerande-eller-berusad/

En sionistisk antisemit!? Då måste läsa på...

F.ö. är det där uttrycket "mongo" inte speciellt intelligent att använda. Ett obsolet nedsättande uttryck om personer med downs syndrom, som även tillämpades på folk som inte hade downs syndrom, men som talaren föraktade. I samma kategori som "nigger", således.
  • Philipsson
    FDFMGA skrev 2014-07-25 09:43:07 följande:
    Batikhäxeforskningen är inte den mest trovärdiga av forskninsdisciplinerSkrattande
    Ett träffsäkert uttryck! Roligt när finurliga uttryck uppfinns och börjar användas.

Att det stör så många visar ju på att det avslöjar nåt. Du verkar ta mycket illa upp av det. Säger inget mer...:)
  • Philipsson
    FDFMGA skrev 2014-07-25 10:28:15 följande:
    Nej, jag tar inte illa upp av att du kallar mig kastrat eller FI-älskare.

Tvärtom anser jag att ditt sätt att interfoliera SD-sekten mycket väl understryker sektens kvinnohat. Självklart bryr jag mig om vad folk påstår om mig och om någon jag känner skulle kalla mig kastrat skulle jag kanske bli ledsen eller förbannad, mest troligt det senare i så fall. Men i verkligheten förekommer ju inte sånt.

Hursomhelst - att du tror att jag tar illa upp har med dig att göra, inte mig. Jag vill inte ens att du ska sluta - ur mitt perspektiv är det du och SD-politikern som bäst visar hur galenskapen hos SD-sekten. Tja, förutom ts förstås, men hen har ju lugnat ner sig med våldtäktsskildringar av kvinnor i tråden hen ogillar.

Nåväl. SD-politikern varnar för den kommande könsstympningen av kvinnor i Sverige då sharialagarna införs enligt modell IS och du sysslar med könsstympning i fantasin. Toksekten är sig lik, skulle jag vilja påstå

Så fortsätt gärna, Philipsson. Dina inhopp i tråden visar väldigt väl vad det är för känslor som lockas av stanken från dyngkärran Åkessonsekten tar sig fram med.
    Finns inget kvinnohat i Sd, såvitt jag har kunnat skönja. Däremot mycket manshat i Mp, Fi och V.

Dessa partier talar ju ständigt om "män" ( och i synnerhet då "vita medelålders heterosexuella"). Tänk dig om ett parti hade talat om kvinnor eller för all del invandrare på det sättet, som "de onda".

Snacka om att ställa grupp mot grupp, det samma partier anklagar Sd för, när ju detta parti i själva verket inte anklagar invandrade personer öht. Det Sd och jag klandrar är ju inte invandrarna, utan den förda invandringspolitiken.

Invandraren kan ju knappast rå för att Sverige för en idiotisk invandringspolitik!
  • Philipsson
    FDFMGA skrev 2014-07-25 11:29:27 följande:
    En mycket god sammanfattning av SD:s syn på hotet mot Sverige.

Tror man på den ska man naturligtvis rösta på och arbeta för SD eller Svenskarnas Parti - och gör man det inte - så är det viktigt att komma ihåg vad som är SD-sektens egentliga drivkraft.

Tja, sen finns det ju lite hat mot romer, kvinnor etcetera, etcetera.

Tja, är man humanist så kan det vara på sin plats att  markera mot SD, Sveriges variant på Boko Haram och IS.

För att travestera sektledarens tal i Almedalen - Endast Sverige svenska toksekter harSkrattande
    Hahahaha...du är så pinsam.

Men det är bra att du, Dorian och Digestive skriver på ett nätforum som detta, eftersom ni ju värvar röster åt Sd!

Alla som är vid sina sunda vätskor inser ju att ni bara kommer med en massa hittepå, lögner och plattityder, att ni inte har nåt att komma med, och resultatet blir att folk som kanske tidigare tyckte som ni, för att de inte hade satt sig in i frågeställningarna, nu inser att det är vi andra som har rätt.
  • Philipsson
    FDFMGA skrev 2014-07-25 12:22:20 följande:
    Solen skiner därutanför och det är betydligt mindre instängt där.
    Men gå så ut då!
  • Philipsson
    FDFMGA skrev 2014-07-25 13:19:15 följande:
    Skulle inget hellre vilja - men vuxenvärlden kan var obarmhärtig och jag kommer inte från jobbet än på många timmar.

Du kommer kanske att göra den erfarenheten själv så småningom - att livet inte bara är en dans under pappa SD:s kilt.

Tänkte underhålla dig med Cornelius vaggvisa, men jag hittar inte originalet på Youtube. Hoppas att du inte blir purken för att det blir en kvinna som sjunger i stället. Det är texten som är det viktiga ändå, att man ska ta vara på den tid man har innan man hamnar i grottekvarnen.
    Nåt moderator får väl styra upp det, så att du inte fortsätter att spamma sönder tråden med nonsens-inlägg.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?