FDFMGA skrev 2014-07-25 10:28:15 följande:
Nej, jag tar inte illa upp av att du kallar mig kastrat eller FI-älskare.
Tvärtom anser jag att ditt sätt att interfoliera SD-sekten mycket väl understryker sektens kvinnohat. Självklart bryr jag mig om vad folk påstår om mig och om någon jag känner skulle kalla mig kastrat skulle jag kanske bli ledsen eller förbannad, mest troligt det senare i så fall. Men i verkligheten förekommer ju inte sånt.
Hursomhelst - att du tror att jag tar illa upp har med dig att göra, inte mig. Jag vill inte ens att du ska sluta - ur mitt perspektiv är det du och SD-politikern som bäst visar hur galenskapen hos SD-sekten. Tja, förutom ts förstås, men hen har ju lugnat ner sig med våldtäktsskildringar av kvinnor i tråden hen ogillar.
Nåväl. SD-politikern varnar för den kommande könsstympningen av kvinnor i Sverige då sharialagarna införs enligt modell IS och du sysslar med könsstympning i fantasin. Toksekten är sig lik, skulle jag vilja påstå
Så fortsätt gärna, Philipsson. Dina inhopp i tråden visar väldigt väl vad det är för känslor som lockas av stanken från dyngkärran Åkessonsekten tar sig fram med.
Finns inget kvinnohat i Sd, såvitt jag har kunnat skönja. Däremot mycket manshat i Mp, Fi och V.
Dessa partier talar ju ständigt om "män" ( och i synnerhet då "vita medelålders heterosexuella"). Tänk dig om ett parti hade talat om kvinnor eller för all del invandrare på det sättet, som "de onda".
Snacka om att ställa grupp mot grupp, det samma partier anklagar Sd för, när ju detta parti i själva verket inte anklagar invandrade personer öht. Det Sd och jag klandrar är ju inte invandrarna, utan den förda invandringspolitiken.
Invandraren kan ju knappast rå för att Sverige för en idiotisk invandringspolitik!