Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Varför hatar folk SD?

Errol Flynn skrev 2014-02-13 17:13:48 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-26-434/m72482739.html

Tråden är kvar. Skrev någon att den var borttagen?
    När den togs bort skrev jag det. När den återställdes skrev jag det. Den ligger numer under Anonyma diskussioner isf Känsliga rummet.
  • nihka
    LadyInRed skrev 2014-02-14 18:18:39 följande:
    Tänk
    Att du är allmänt pissed-off är allmänt känt. Jag tycker om dig ändå...

Hahaha. Inte allmänt pissed-off generellt, utan allmänt pissed-off på SD. Det har byggt upp under tiden och i takt med deras överrtramp.
  • nihka
    kenneth768768 skrev 2014-02-16 13:29:03 följande:
    Öh ja alltså som jag fattat SD som parti så vill de minska invandring och se en ökad assimilering, vilket verkar gå i linje med det du länkat. Så jag blir inte så förvånad då jag läser det. Men du är tacksam att de äntligen visar att de vill minska invandring och se ökad assimilering?
    Hur ökar man assimilering genom att förbjuda slöja så som SD i Göteborg vill?
  • nihka
    kenneth768768 skrev 2014-02-16 15:38:11 följande:
    inte vet jag? poängen är att "avslöjandet" inte var så avslöjande. Ungefär som man skulle förvånas över vänstern då de vill höja skatterna. "KOLLA DÄR KOM DEN NU AVSLÖJADE DE SIG"
    Så du tycker inte att det är ett avslöjande när någon påtalar att någon vill uppnå något på ett sätt man inte uppnår något som exempelvis öka assimilering genom att förbjuda slöjor?

I så fall skulle jag i samma anda vilja föreslå att vi förbjuder SD i syfte att uppnå fred i SyrienSkrattande.
  • nihka
    sjuttiofemman skrev 2014-02-16 22:53:19 följande:

Det tror jag nog inte. Det är pga all rasism som kommer från Sd som iallafall jag avskyr dem.
    SD - Sveriges mest hatade parti. Det finns inget annat riksdagsparti som folk går igång på så mycket som SD och de har förstås sig själva att skylla.
  • nihka
    sjuttiofemman skrev 2014-02-17 00:33:01 följande:

Så du tycker inte illa om rasism?

Nu var inte frågan ställd till mig, men jag tycker iaf illa om rasism. Mest trött blir jag på människor som exempelvis ger vad de kallar "negrer" bestämda (negativa) egenskaper och sedan beklagar sig över hur man spelar ut rassekortet för allt och inget när det bara handlar om att "alla" vet hurdana "negrer" är och att det är orättvist att kalla människor som typ vågar stå upp för sanningen för rasister. Den typen av rasister blir en karikatyr på sig själva.
  • nihka
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-02-18 01:44:00 följande:
    Det funkar helt enkelt inte att avfärda vissa sajter som tendentiösa och vinklade för att sedan själv länka till sajter som är precis lika tendentiösa och vinklade och åberopa dessa som "sanning" och "fakta". Det känns lite som att källhänvisa till Wikipedia i en magisteruppsats.
    Slutpixlat är ett eko på Avpixlat. Fast Avpixlat är läskigt för de ger sig på invandrare medan Slutpixlat ger sig på de som ger sig på. Jag gillar deras skärmdumpar på SDares egna facebookinlägg, tweets etc för de visar precis vad för slags avloppstankar som så många bara inte orkar hålla inne med om främst invandrare, kvinnor och homosexuella.
  • nihka
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-18 14:05:19 följande:
    Om SD är det mest hatade partiet (vilket jag ifrågasätter) så är det mycket för att de själva sprider hat. Går man runt och slänger okvädningsord åt alla tänkbara håll, och har en ideologi som i princip är emot allt och alla, ja, då blir man lätt ogillad.
    Av riksdagspartierna. Har sett siffror på det och länkat flera gånger tidigare, men nu hittar jag det inte. Undersökningen var gjort i samband med en opinionsundersökning som typ väljarbarometern och SD var det parti som flest andra väljare ryggade för. Utanför riksdagspartierna är säkert något av de rent nazistiska partierna en god kandidat för förstaplatsen.
  • nihka
    Audhild01 skrev 2014-02-18 19:28:08 följande:
    Nu hänger jag nog inte med..? Ska inte Breivik omfattas av demokratin..?
    Vad det det du menade med ditt uttalande om "Breiviks förtvivlan"?
  • nihka
    Audhild01 skrev 2014-02-18 21:13:30 följande:
    Orden låter bekanta, men jag måste ha menat något annat.
    Ja, du ville belysa hur den "förtvivlade" Breivik kom sig för att agera som han gjorde.

Det här forumet svämmar över med dina rasistiska och rasistvänliga kommentarer.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?