Inlägg från: La haine des Arabes |Visa alla inlägg
  • La haine des Arabes

Varför hatar folk SD?

Nä, huvva..

Hörde att AFA-svinen sprayat felvända hakors på en moske nu med. Hur göra med dom antidemokratiska vänsterextremisterna?

Om man ska återgå till TS? Ehh, nä självfallet är det inte så många som hatar SD, ett demokratiskt parti som idag är sveriges tredje största.

Det är nog bara extremisterna som hatar. Om man ska se till FL så är dom ca 3 st under olika nicknames.

Vi behöver inte ringa SÄPO?

• La haine des Arabes
    Eugenie skrev 2014-01-03 22:39:06 följande:
    Fast nu vinklar du nyheten fel. Det förstår du väl, att pudelns kärna är att de vita männen DISKRIMINERAR de svarta kvinnorna, när de inte attraheras av dem och därför inte våldtar dem! Rasism i sin värsta form! 
    Shame on me!

Borde vara korrekt och näthata i Anders Lindberg-anda där allt är "högerextremismens" fel

Ha ha Skrattande Nä, jag tror faktiskt det finns en annan förklaring.

Typ: Rasism.

• La haine des Arabes
    Ermenegildo skrev 2014-01-03 22:37:48 följande:
    Nej, jag (som bara har ett nick) hatar inte personer som röstar på SD. Jag skulle kategorisera de flesta som okunniga och några få som övertygade rasister. Men även för den senare gruppen finns det hopp. Redan när jag var tonåring sprang det omkring en massa skinheads med tatuerade hakkors som hatade judar och alla som inte i deras ögon var tillräckligt svenska. Med ålder och erfarenheter har den absoluta majoriteten kommit på bättre tankar, en del som avståndstagande antirasister, andra som vanliga svenssons som inte vill kännas vid sina gamla idiotier. Så det finns nog hopp för dig också.
    Hur blir vårt land bättre utav massinvandring av utomeuropéer?

Vet inte om någon frågat dig det? Vad säger forskningen? Tufft uppdrag att förklara?

Finns det någon tillgänglig floskel? (Zlatan har visst blivit fransman )

Finns inte så mycket argument kvar nu va, kåt ikväll Ermenegildo?
  • La haine des Arabes
    Eugenie skrev 2014-01-03 22:55:04 följande:
    Det här som stod i artikeln som det länkades till ovan, var precis det jag sa (utan att ha läst):

And if the FBI stats for 2007 represent an average year since the Tawana Brawley rape-hoax of 1987, over one-third of a million white women have been sexually assaulted by black males since 1987 — with no visible protest from the civil rights leadership.

Today, 73 percent of all black kids are born out of wedlock. Growing up, these kids drop out, use drugs, are unemployed, commit crimes and are incarcerated at many times the rate of Asians and whites — or Hispanics, who are taking the jobs that used to go to young black Americans.

Menar du min länk? Whatever, det viktigaste är att vi kan klarlägga att utomeuropéer är mest rasistiska, denna internationella studie klarlägger det med belägg.

www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Hvem-vil-du-helst-ikke-ha-som-nabo-7204659.html

Det som jag tycker är konstigt:

1: Svensk media mörkade denna nordiska undersökning.

2: Varför vill svenska "antirasister" importera fler rasister?

3. Har svenska "antirasister" låg intelligens?
  • La haine des Arabes

Det här med neger och svart man är så löjligt!!!!

Bor i värmland, i förrgår hittades en man på botten i Vänern invirad i kätting.

I lokaltidningen stod det (utan förundersökning) att en neger hade stulit mer kätting än negern hade orkat simmat med, hittades på botten.

Är det rasism?

• La haine des Arabes
    nihka skrev 2014-01-03 23:34:35 följande:
    Passa på att skicka med ett par inlägg av hen som har nicket om hata och araber och hens synpunkter om "negrer" "spadar" och dyligt så kanske någon kan kolla upp vederbörande. Av allt hen har skrivit under olika nick skulle det inte alls förvåna mig om man kunde vaska fram så det kunde hålla för åtal.
    Huvva, låter hemskt!

Några argument?
  • La haine des Arabes

Hatar verkligen folk SD? Svårt att tro faktiskt ....

• La haine des Arabes
    themia skrev 2014-01-04 00:24:30 följande:
    Vet inte om det finns några kopplingar, men du kan säkert fantisera ihop några.

Nej, det är ingen slump, jag ifrån mig boken jag fick i julklapp 00.18.
    Mmm...

Brottslingar lyckas alltid på ett magiskt vis vara oskyldig och pussla ihop tiden.

Men allt är ju nedskrivet?

Här!
  • La haine des Arabes
    nihka skrev 2014-01-04 00:47:26 följande:
    Som sagt en till som försvarar rasistiska uttryck.

Inte en enda SDare har klivit fram och sagt annat än försvarande saker om ordet "neger". Konstigt.
    Vilket rasistiskt uttryck syftar du till och varför är det rasistiskt? Det har pågått rajder här ifrån vänsterextrema grupper med diffusa definitioner.

Vad tänker du på?
  • La haine des Arabes

Varför blev det så tyst på vänsterextremisterna här? Dom 1-2-3-4 som var här under diverse konton var ju helt sjövilda ett tag och eggade upp sig under otaliga hönsfarmar?

Jag tror att höna(hen) som kacklade här blev för full, snubblade ut för ett stup så att dom vita fjädrarna rök, kanske höna vaknar under natten?

Det får vi se imorgon ... hur går det för höna?

Off Topic! Någon heterosexuell man här som använder sig av ordet hen? isåfall varför?

• La haine des Arabes
    effemgea skrev 2014-01-04 01:46:11 följande:
    Nej, knappast.

Snarare vore det konstigt med motsatsen.

Sverigedemokrater är tvådimensionella. På den ena sidan har vi Ekeroths kloak avpixlat där klanen lapar i sig exempel på invandrarplågan och på den andra sidan en ömkansvärd varelse som gråtskrikande glappar samma budskap i evighet: Dom kallar oss rasister, dom kallar oss rasister, dom kallar oss rasister.

2014 nu och valår. Hur utgången än blir är en sak given - inget parti kommer att samarbeta med Åkessons klan.

SD-flocken får fortsätta att sprätta runt på nätet och kackla medan Sverige i övrigt diskuterar framtidsfrågor eller bara är tillfreds med att bo i ett av världens bästa länder, där - tack och lov - SD-klanen är en lika skränande som betydelselös flock.

Vi var ute på stan och gick idag. Inget jag brukar tänka på normalt men i kväll slog det mig hur många skiftande utseenden eller ursprung man möter. Vi svenskar ser helt annorlunda ut idag jämfört med för 30 år sedan. Det har hänt mycket, och det är inte så svårt att förstå att man kan hitta enskilda individer som vill skylla egna misslyckanden på invandringen - och i SD samlas de ryggradslösa, självömkande klientelet.
    Implosion? Alla fyllor går inte som man tänkt sig?

Hoppas du inte stötte ihop med järnrörsviftaren doudou i Ljungsbro som slog ihjäl en kvinna och ett barn, om man skulle generalisera like you do så skulle man kunna säga att alla negrer hatar kvinnor och dödar barn.

Så ska man givetvis inte göra, inga rasister på våra gator.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?