Errol Flynn skrev 2014-03-03 16:53:02 följande:
Jovars. Jag slipade skridskorna och hans fader får åka iväg på träningen som börjar om några minuter. Själv ska man hasta iväg och köpa en cykel till minstingen som fyller år om några dagar.
Ja hockey är trevligt. Lillkillen fyller 6 nu och ska börja hockeyskola till hösten. Tänkte att det var fiffigt att de gick på samma sport. Det är bara 1,5 år mellan dem så jag drömmer redan nu om att bröderna ska spela i OS 2026 (räknade jag rätt nu?)
Mina söner är inte särskilt lugna. Det är full rulle dygnet runt. Dessa har jag fått för mina synder.
Hehe, här fyllde sonen i fredags, 11! Lätt fiffigt, inte minst så kan minstingen ta över utrustning! Inte de billigaste prylarna alltid heller, vad man har hört, målvaktsutrustningen kostar ju multum. Hehe, tror det stämmer med åren, för trött för att kolla efter ordentligt.
Haha, slapp betala för synderna! Huva, hade aldrig pallat en kopia, ryser bara vid tanken - vilka tokiga saker man gjorde som frö alltså, hu, kan knappt ses som samma människa nu som då. Kan dock inte gå helt i god för dottern, där lär det trappas upp utmaning iallafall! Eldig som tusan, och en kopia med en - tack och lov - lugnare twist. Sonen kan ses som lugn som en filbunke, sådär härligt lillgammal - så nöjd, så nöjd.
Lycka till med cykelköp!