Varför hatar folk SD?
Man skall inte reta upp den tredjestatsmakten
www.aftonbladet.se/kultur/article18475875.ab
Man skall inte reta upp den tredjestatsmakten
www.aftonbladet.se/kultur/article18475875.ab
Jag vill gratulera dig till att vara den första som hållit sig ON TOPIC i sisådär tjugo tusen sidor (orkar inte kolla).
Grattis. :trofé:
Sen tycker jag att du får väl ha dina åsikter, men snälla, jämför inte SD med fascister och nazister. För de är ett politiskt parti, de älskar demokrati. Det gör inte fascister eller nazister. Alls.
Och du det där du säger med att ledarna inte visat tillräcklig ödmjukhet... hur ödmjuk var Göran Persson? Hur ödmjuk är Reinfeldt?
Och följdfråga - har du lyssnat med ödmjukhet?
Har du försökt lyssna till vad SD faktiskt har att säga?
Bara undrar.
Tack för svaret! Ja men då har du ju åtminstone skaffat dig en egen åsikt om var du vill stå politiskt. Det är faktiskt ganska uppfriskande, då jag vågar påstå att de flesta antagonisterna i tråden inte har gjort detta.
Tyckte GP var ett bra exempel bara - dessutom har han väl varit statminister lika länge som Fredde.
Rent formellt så begick Jimmie ett brott tillsammans med landstings personalen när det inte respekterade det fattade beslutet om personal och patient säkerheten. Sen kan man tycka vad man vill om inställning och beslutet som de fattade. Men ingen får åtsidosätta ett beslut om patient säkerhet.
Ja bryter de mot patient säkerheten så blir de anmälda min fru som är läkare har anmält inget konstigt med det??? Oavsett härkomst är det en fara för säkerheten så är det ansvarig läkares bedömning