Inlägg från: sjuttiofemman |Visa alla inlägg
  • sjuttiofemman

Varför hatar folk SD?

Philipsson skrev 2014-01-23 23:27:29 följande:
    Du behöver inte nia mig.

I vanlig ordning undviker ni frågorna.
  • sjuttiofemman
    Velouria skrev 2014-01-24 01:15:26 följande:
    www.interasistmen.se/granskning/sd-politiker-tror-pa-bidrag-sin-hund-han-luktar-illa-ar-lat-och-kan-inte-svenska/

En ny sorts rasism? Jämföra människor med djur. Är det något som är normalt inom SD-sfären?

Ja jag såg det där, det var lågt till och med för en sverigedemokrat

Och ja, det är fullständigt normalt för en sverigedemokrat att bete sig på det här viset. Hade det hänt i något annat parti så skulle mediedrevet vara igång direkt men Sd kommer undan så lätt. Och så har partiet mage att påstå att de blir granskat hårdare än andra..!
  • sjuttiofemman

Se där, till och med Sd tycks vara positiva till en samtyckeslag, nu kanske dess företrädare kan ansluta sig till partilinjen och sluta tänka med reptilhjärnan hela tiden.

Bara moderaterna som är bakåtsträvare nu. Tur att s vid en valvinst lovat att utreda lag om samtycke.

• sjuttiofemman

Erik Almkvist berättar att han respekterar nazister och deras engagemang, inget annat parti skulle komma undan med detta uppenbart pro-nazistiska utspel men Sd gör det gång på gång.

Ännu en gång visar Sd att de inte tar avstånd från rasism utan respekterar dessa organisationer som attackerar demokrati och meningsmotståndare.

Vidrigt!

wp.me/p2oCcR-3nM

• sjuttiofemman

Ni som upprörs över "PK-media" och det folkliga motståndet mot rasism och dess företrädare, lyssna igenom detta:

sverigesradio.se/sida/avsnitt/312090&playepisode=312090

1999 är inte så himla länge sedan, då planerade bla VAM på allvar att med vapen ta över landet. Sverigedemokraterna har dessa organisationer i sitt förflutna och det skulle vara intressant att se hur många extremister som nu är aktiva inom Sd.

• sjuttiofemman
    Dorian Ertymexx skrev 2014-01-27 23:02:24 följande:
    Alliansen - med SDs stöd och goda minne. SD gapar mycket om att hjälpa de stackars gamla, men röstar hellre för skattesänkningar, och har mig veterligt inte lagt in en endaste motion om hur man ska hjälpa de äldre. Skitsnack, som det så fint heter på gatuspråk, helt enkelt.

• sjuttiofemman

Ännu ett skäl att hata Sd:

wp.me/p2oCcR-3ov

Carl Linusson är ersättare till Sd-styrelsen i Norrtälje. Han gillar terrorstämplade nazistorganisationer på Facebook så pass att han tom lägger in en bild på sin FB-sida för att visa sitt stöd. Jag säger det igen, hur många "enstaka fall" måste till för att Sd ska erkänna att partiet är rasister?

• sjuttiofemman
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-01-29 10:35:42 följande:
    ... och trots att så många av SD:s företrädare uppenbarligen är rikspuckon växer stödet för dem snarare än minskar. Säger inte det något om folks missnöje, att de trots det konstant ökande antalet rejäla skönhetsfläckar ändå väljer att fortsätta stödja SD?

Eller är det viktigare att kasta skit och tro att det löser situationen?

I senaste mätningen sjönk stödet med 0,2% så det ökar inte. Kasta skit? Är sanningen skit?
  • sjuttiofemman
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-01-29 11:03:45 följande:
    Sanningen är att du är gravt anti-SD och att detta färgar dina inlägg väldigt väldigt väldigt mycket. Du är ungefär som Avpixlat, fast tvärtom. Digestive ingår också i den kretsen.

Som jag har skrivit tidigare, Sd är ett falskt parti och jag avskyr rasism. Avpixlat använder orättvisa metoder för att spä på fördomar och genererar hat. Det är inte vad varken jag eller digestive sysslar med.

Tveksamma väljare måste få reda på hur Sd är bakom den trevliga fasaden. Inget annat riksdagsparti har det här dubbla ansiktet som Sd har.

Sanningen är att Sd kommer undan väldigt lätt gång efter gång med händelser som andra partier skulle jagas hårt för.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?