Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

sjuttiofemman skrev 2014-03-30 11:52:55 följande:
    Gert, ser att du är aktiv här men missar att svara på min fråga så jag ställer den igen:
    Du och Sd anser att invandrare är kriminella, vad är det som, enligt er, gör dem kriminella? För ni kan väl ändå inte slänga er med grundlösa påståenden?
    Jag förstår att du inte kan citera ett inlägg där jag skriver att invandrare är kriminella, för ett sådant inlägg har jag inte skrivit.  Grundlösa påståenden från din sida.
  • Gert
    nihka skrev 2014-03-30 10:48:05 följande:
    Jepp. Den här tråden är stor för att det finns SÅ MÅNGA ANLEDNINGAR till varför folk tar avstånd från SD. VI har väl sällan drabbats av något så osmakligt i vår riksdag som ett rent främligsfientligt parti och nu reagerar fler och fler på SDs propagandamaskin och vill hjälpa till att exponera partiet för vad det är. Det räcker med att rada upp vad företrädare och sympatisörer gör och säger.

Kärlek är att behöva varandra, stötta varandra och samarbeta. SD är det enda partiet som INGET annat parti varken behöver eller vill samarbeta med i riksdagen. DET är kärlek - att unisont  gå emot onda krafter. Det finns mycket att önska och förbättra inom SDs hjärtefråga invandring men INTE utifrån den värdegrund SD vilar på.

SD - Sveriges mest hatade parti.
    Fler och fler röstar även på främlingsfientliga SD. Det måste väl betyda att människor i allmänhet är främlingsfientliga av sig, vare sig ni vill det eller inte. Om det är ert mission att omvandla människor så önskar jag er all lycka till i världen, för det behöver ni om ni ska lyckas med ert uppdrag.
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-03-30 12:58:01 följande:

Du och Sd brukar koppla samman invandring med kriminalitet..men jag ber om ursäkt, då antar jag att du accepterar den forskningen som visar att invandring är ingen faktor för risken att falla in i kriminalitet. Alltid en början!
    Splittringspolitik som sjuklövern har bedrivit i 30-40 år är en faktor för risken att falla in i kriminalitet.
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-03-30 14:28:34 följande:

Definiera splittringspolitik.
    Allianspolitik och modern sossepolitik.
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-03-30 22:03:26 följande:

Hej Gert, välkommen tillbaka. Du glömde utveckla ditt ord splittringspolitik som du använde en bit upp!
    Segregationen i samhället som beror på sjuklöverns politik.
  • Gert
    Velouria skrev 2014-03-31 19:53:01 följande:
    Hur reagerar man inom SD på fotbollssupportermisshandeln som ledde till döden? Är det inte så värst intressant eftersom det uppenbarligen inte är någon "babbesyssla"?
    Jag tycker det är intressantare att se hur antirasisterna inte agerar. Varför demonstreras det inte mot fotbollsvåldet? Och man vet ännu inte vem gärningsmannen är.
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-31 20:42:07 följande:
    Skillnaden är förstås att ingen supporterklubb har som mål att utrota andra supporterklubbar eller hindra dem från "massrekrytering" eller liknande dumheter. Fotbollsbaserat våld är vanligt, ja, men inte politiskt, och inte drivet från toppen. Det är rötägg inom supporten som ägnar sig åt våld. Bland nazister och SD är det lika ofta ledningen som ägnar sig åt våld.
    Nu hittar du på ganska mycket.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?