Inlägg från: Thomas66 |Visa alla inlägg
  • Thomas66

Varför hatar folk SD?

Dorian Ertymexx skrev 2014-03-23 16:14:48 följande:
    Lustigt, för ni hatar ju precis de som arbetar mot den sortens politik, och röstar på ett parti som röstar för sådana klasskillnader och social nedmontering. Inte så smart, va?
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.

Jadu, du lever ju helt i en fantasi- värld babblar om monokultur och socialnedmontering. Det finns inget parti som inte har eller kommer att få en ökad socialnedmontering. Det är ju bara en fråga hur fort man vill att det ska gå.
  • Thomas66
    Enter Sandman skrev 2014-03-23 18:11:04 följande:
    Är du så självgod att du tror att du inget har att lära av andra, även från dom grupperna du nämnde. Tror du verkligen att du är överlägsen dom i allt? Du vet att högmod går före fall va?

Jag överlägsen? Hen skrev ju att vi blev ett U-Land utan dessa medborgare, så givetvis vore ju någon förklaring på plats vad vi världelösa Svenskar har att lära av dom.
  • Thomas66
    Dole Bananas skrev 2014-03-24 21:27:12 följande:
    Vad beror annars oförmågan till att tolka statistik och texter på? Extremt låg intelligens är såklart grundpelaren vi söker men graden av inavel i Sverige är väldigt låg numer jämfört med tex Kurdistan. En tänkbar orsak kan vara att det handlar om avkommor ifrån 68-vänsterns avskrap, du vet dom som satt i folka-bussar med pannband, håriga buskar och förtärde alkohol trots graviditet. Ja, jag vet inte. märkligt är det i alla fall med västerlänningar som trots hundra år av fullvärdig utveckling intellektuellt befinner sig på en Somaliers nivå och omhuldar väggar av kvistar och djurspillning.

Jaja du gör dina generella tolkningar Det gör inte jag ,känner/ kände flera bra 'sk' invandrare och ex gräsrökare. Folk i denna tråd är mest naiva och lever i en helt egenvärld. Vissa är helt enkelt söndercurlade och efterblivna, så att skylla på hasch känns helt fel.
  • Thomas66
    sjuttiofemman skrev 2014-03-24 21:45:04 följande:
    Bylund hatar Ekeroth. 63 platser som partiet har mandat för i Sverige är inte tillsatta. Fd sverigedemokrater flyr till SvP. Snart imploderar Sd :P

Du kan vara lugn jag har 200 nassepolare på universitetet som väntar på att komma in.
  • Thomas66
    Velouria skrev 2014-04-01 20:27:08 följande:
    Som jag trodde...sannolikheten var väldigt låg. Helt obefintlig till och med: www.interasistmen.se/dumheter/mer-nazism-inom.../
    Bajsbrygga

Själv tror jag att skjutningarna/ mordförsöken, rån och våldtäkerna, misshandel av ungakvinnor, som har hänt sista veckorna kan vara att folk funderar på vad som händer. Du tror inte att dessa små-händelser får folk att tröttna på invandrare? Iof dom kan ju vara utsända av Sd vad vet jag.
  • Thomas66
    Velouria skrev 2014-04-01 20:42:11 följande:
    Jag tycker inte att det är så mycket bättre att SD när sig på sådana händelser för att vända hela svenska folket mot alla invandrare. När random invandrare på stan blir attackerad eller får glåpord kastat på sig av random svennebanan, då har det gått för långt. (och då blir SD glad) Don't you think?
    Bajsbrygga

Möjligt att dom blir. Själv tror jag att dom finns pga problemen med invandringen. Du måste väl ändå inse att det Svenskakvinnor utsätts för är mycket värre? Hur många våldtäker kan du hitta där Svenskar våldtar invandrarkvinnor ?Kontra tusentals. Randominvandrare? Kan inte tänka mig att det är vanligt alls.Själv vill jag minska invandringen till övrig EU-nivå skulle aldrig kalla någon Babbe bara för att, möjligtvis någon kaxig idiot.
  • Thomas66
    Dorian Ertymexx skrev 2014-04-01 21:38:13 följande:
    Med tanke på att den absoluta majoriteten våldtäkter begås av svenska män mot svenska kvinnor (men även mot invandrarkvinnor, för all del) så borde kvinnor vara mindre less på invandrare än på män. Men det får man ju inte säga i det här jävla landet!!

Nu ljuger du igen, det finns ingen som går på det där längre. Du får kontra med män om du ska få rätt.
  • Thomas66
    Dorian Ertymexx skrev 2014-04-01 21:29:49 följande:
    Vad har rån, våldtäkter och misshandel med invandring att göra? Jadu, det var ju en SD-politiker som tyckte att det var helt i sin ordninga att spöa upp sin tjej "någon enstaka gång", så...

Inte vet jag, men dom mordförsök rån våldtäkter som jag sett i min lokala-tidning sista två veckorna ( dock har jag inte kollat den sista året) har begåtts av invandrare. Inget nytt undersolen för mig, är du förvånad?
  • Thomas66
    Thomas66 skrev 2014-04-01 22:04:11 följande:
    Inte vet jag, men dom mordförsök rån våldtäkter som jag sett i min lokala-tidning sista två veckorna ( dock har jag inte kollat den sista året) har begåtts av invandrare. Inget nytt undersolen för mig, är du förvånad?

Sorry glömde 1 fall va Svenskabarn, faktiskt förvånad att Svenska ungdomar inte gör flera ( givetvis glad för det). Men den vardag man präglas av borde genera i flera. Blir du glad då?
  • Thomas66
    Dorian Ertymexx skrev 2014-04-21 13:47:45 följande:
    Varför tror du att det skulle hjälpa fler på plats? Som sagt, det kostar mer att återskapa ett nytt miniatyr-Sverige i flera av Syriens angränsande länder än det kostar att använda det vi redan har här. Givet, förstås, att man verkligen vill hjälpa och inte bara kommer med tomma löften för att slippa få hit folk.

www.dagenssamhalle.se/kronika/ingen-debatterar-kommunernas-500-miljarder-i-lan-8586 Men pengarna verkar ju sina lite här och där, när tycker du att vi inte är rika längre?
  • Thomas66
    Anghammarad skrev 2014-04-27 20:39:04 följande:
    Tror?

Det va folk från Svp, det är bara som i vanlig ordning 75 som hittar på lite som det passar.
  • Thomas66
    Tonårsmamman1 skrev 2014-05-01 21:27:00 följande:
    Ja, och det beror ju på att Alliansen tillsammans med SD har genomfört ett antal jobbskatteavdrag.

Nej det stämmer inte, till den sista sänkningen röstade Sd nej. Det va tack vare vänstern som den gick igenom. Hur jävla svårt kan va att googla och inte bara läsa på skitsidor?
  • Thomas66
    nihka skrev 2014-05-03 17:58:01 följande:
    Hon sa ju att Alliansen tillsammans med SD har genomfört ett antal jobbskatteavdrag. Att SD röstade emot den sista ändrar ju inte att de var med och röstade igenom samtliga övriga.

Då kan man skriva det. Nu verkar det ju som dom röd-gröna inte vill höja skatten heller, så dom tycker tydligen att det som har genomförts är bra. Eller iof dom vill ju höja arbetsgivaravgiften för ungdomar under 25 år det verkar ju vara en lysande ide.
  • Thomas66
    nihka skrev 2014-05-03 19:30:31 följande:
    Hon skrev "Alliansen tillsammans med SD har genomfört ett antal jobbskatteavdrag", vilket är exakt vad som skett.

Sorry, jag misstolkade det. Men den sista-sänkningen gick igenom tack vare vänstern.
  • Thomas66
    Thomas66 skrev 2014-05-05 22:23:49 följande:
    Du som inte är svensk varför är du så ivrig dissa Sverige . Om du nu verkligen ville förändra något så har ni väl större problem i ditt hemland?

På att
  • Thomas66
    Errol Flynn skrev 2014-05-07 20:58:50 följande:
    Blöj-Sebbe......den kriminella muppen borde ges 0 media utrymme.
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.

Tror att han har varit anställd på fryshuset för att vara en förebild för ungdomar : ( Sedan att han samtidigt åker dit för narkotikabrott och vapenbrott gör ju ingenting. Det här är Sveriges nya experter , det finns hur många som helst i hans kaliber som lever på bidrag mot rasism.
  • Thomas66
    Errol Flynn skrev 2014-05-07 21:13:24 följande:
    Han åker väl fast var och varannan dag. Fantastisk förebild för våra unga.
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.

Verkligen, men tyvärr ligger väl kvaliteten på dom goda där någonstans. Sedan är det väl ingen nyhet tyvärr.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?