Inlägg från: Velouria |Visa alla inlägg
  • Velouria

Varför hatar folk SD?

Jimmie Åkesson gör sitt bästa här. Jag måste bara säga att jag för första gången någonsin skämdes ögonen ur mig å hans vägnar...Titta på vad han säger runt 1:40 Skäms

">

Mother cake
  • Velouria
    PGA skrev 2013-11-14 17:04:38 följande:
    Jaha och? Det stämmer at svensk kebab ser annorlunda ut. Precis som svensk pizza  ser annorlunda ut än den du får i Italien. 

Jaha, och?
    Mother cake
  • Velouria
    oOOo oOOo skrev 2013-11-14 14:33:41 följande:
    Att svensk kebab är annorlunda än urspunglig kebab? Varför var det pinsamt för dig? Tycker du det är jättepinsamt att svenska koldlmar har kål runt sig också?

Nej, men Åkesson är pinsam. As the rest of his sheep.

Mother cake
  • Velouria
    PGA skrev 2013-11-14 17:23:20 följande:
    Vilket gör ditt tidigare inlägg löjeväckande.

Bara om man är trög.
    Mother cake
  • Velouria

Står de alltså för samma "demokrati" nu som de gjorde då? Nog så...

Mother cake
  • Velouria

Varför vill inte Sd att den dominerande religionen ska vara Asatron? Är inte det mer svenskt än kristendomen?

Mother cake
  • Velouria
    PGA skrev 2013-11-14 17:47:03 följande:
    @Velouria
    Du är ett bra exempel på att kvinnor och logik är en oförenlig kombination. 
    Jag behöver inte vara logisk eftersom en logisk slutsats kan vara helt fel. Den behöver bara vara logisk. Men jag kan skryta med att jag, till skillnad från dig, är rationell. Du kan fortsätta att vara logisk. Som Hagwall
    Mother cake
  • Velouria
    PGA skrev 2013-11-14 17:47:03 följande:
    @Velouria
    Du är ett bra exempel på att kvinnor och logik är en oförenlig kombination. 
    Dessutom bemöter du verkligen inte min frågeställning (även om den inte var specifikt riktad mot just dig). Är du emot att införa Asatron när den är mer svensk än kristendomen? Varför isåfall?
    Mother cake
Svar på tråden Varför hatar folk SD?